رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای:

پهلوانان در سراسر كشور نهال می كارند

پهلوانان در سراسر كشور نهال می كارند شاه بلاگ: رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای از اعلام كاشت نهال توسط ورزشكاران این رشته در سراسر كشور آگاهی داد.


به گزارش مركز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مجتبی جوهری در دیدار خسرو شهبازی سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور اظهار داشت: ورزشكاران زیادی در حوزه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای آمادگی دارند از الان تا اختتام هفته درختكاری در جای جای كشور همگام با نیروهای مردمی نهالكاری كنند.
وی اضافه كرد: ورزش و محیط زیست دو مقوله به هم پیوسته است و هر دو نگاه سلامت محور به جامعه دارند.
جوهری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای را بعنوان حامی سرو ایرانی نام برد و اضافه كرد: سرو بعنوان یك درخت همیشه سرسبز و استوار است كه حتی در سرما پایداری می كند و نقش «بته جقه»كه بر روی البسه ورزشكاران زورخانه ای تزئین شده نشان از درخت سرو دارد كه سرافكنده و فروتن است.
رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در ادامه ورزشكاران این فدراسیون را بعنوان یك سازمان مردم نهاد نام برد كه این آمادگی را دارند در امتداد نهضت نهالكاری با شعار« نهالكاری همگانی برای ایرانی سرسبز» سرو ایرانی را در مكان هایی كه مناسب گسترش فضای سبز است، كشت كنند.
توجه ورزشكاران به نهال كاری مسؤولیت سازمان جنگل ها را زیاد می كند
در ادامه، خسرو شهبازی سرپرست سازمان جنگل ها از ملاقات با رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ابراز خوشنودی كرد و اظهار داشت: اینكه اقشار مختلف جامعه به ویژه ورزشكاران به سوژه درختكاری و ایجاد فضای سبز توجه دارند، مایه خوشی است و مسؤولیت سازمان جنگل ها را دوچندان می كند.
شهبازی عرصه های منابع طبیعی كشور را بسیار گسترده و وسیع خواند و اشاره كرد: منابع طبیعی با مشاركت همگانی می تواند به توسعه پایدار دسترسی پیدا كند.



منبع:

1398/09/19
22:03:39
5.0 / 5
4283
تگهای خبر: توسعه , جت , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است