كسب وكارهای جدید زیستی دریایی راه اندازی می شود

كسب وكارهای جدید زیستی دریایی راه اندازی می شود به گزارش شاه بلاگ دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این كه بسته های حمایتی و تشویقی در حوزه زیست فناوری دریا تهیه شده است، اظهار داشت: تلاش می نماییم كسب وكارهای جدیدی در این عرصه راه اندازی نماییم.


به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی در این خصوص اضافه كرد: یكی از اقدامات ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه فناوری های زیستی حوزه دریا، تشكیل كارگروه در این عرصه بود. در این كارگروه، خدمات رسانی به صنایع مختلف و رفاه انسانی با تاكید بر حفظ محیط زیست دریایی و توسعه پایدار منابع دریایی مدنظر قرار گرفته است.
وی بیان كرد: این اولویت ها و برنامه های در رابطه با توسعه زیست فناوری دریا در برنامه ششم توسعه و تدوین نقشه راه توسعه حوزه زیست فناوری دریا از مهم ترین اولویت هایی است كه در این كارگروه بر آن تاكید گردیده است.
قانعی اظهار نمود: در همین راستا هم كارگروه زیست فناوری دریایی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناورری ریاست جمهوری مبادرت به تعریف و تدوین بسته های حمایتی و تشویقی جهت راه اندازی كسب وكارهای جدید در این عرصه كرده است.
وی خاطرنشان كرد: حمایت و تشویق بخش خصوصی و شركت های دانش بنیان برای ورود تركیبات زیست فناورانه دریایی به بازار را دنبال می نماییم، حمایت و تشویق بخش خصوصی و شركت های دانش بنیان جهت استفاده از تركیبات زیست فناورانه دریایی در صنایع هم با همین هدف پیگیری می شود.
قانعی اضافه كرد: ظرفیت سنجی نیاز كشور به محصولات زیست فناورانه دریایی در صنایع دارویی، غذایی، پزشكی و انرژی یكی از پیش نیازهای توسعه صنعت زیست فناورانه دریایی در كشور است. این صنعت كه ظرفیت بالایی در رونق زیست فناوری دارد به یكی از اولویت های اصلی ستاد توسعه زیست فناوری تبدیل گشته است.


1398/10/08
11:11:39
5.0 / 5
4736
تگهای خبر: توسعه , خدمات , دانش , دانش بنیان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است