رونمایی از لپ تاپ های مجهز به نمایشگر تاشو در CES 2020

رونمایی از لپ تاپ های مجهز به نمایشگر تاشو در CES 2020 شاه بلاگ: شركت اینتل در نمایشگاه CES از طرح مفهومی یك لپ تاپ با نمایشگر تاشو موسوم به Horseshoe Bend رونمایی نمود.



به گزارش پایگاه خبری سی نت، این لپ تاپ كوچك به یك نمایشگر OLED بزرگ ۱۷ اینچی مجهز است كه از وسط تا می شود و روی آن پوششی از جنس چرم دارد. شركت اینتل از این لپ تاپ برای به نمایش گذاشتن پلت فرم Tiger Lake استفاده نمود. همین طور این طرح مفهومی اهمیت استفاده از لولاهای مناسب را در طراحی نشان داد.
اینتل برای اتصال دو قسمت بالا و پایین نمایشگر تاشو از لولاهای موازی بهره برده است. با توجه به این كه به اعتقاد متخصصان، شركت اینتل تنها یك نمونه اولیه را ارائه كرده و تولید نهایی مستلزم همكاری با چندین شركت سازنده كامپیوترهای شخصی است، طراحی این لپ تاپ، ساختار نهایی نسل جدید كامپیوترهای اینتل را به نمایش می گذارد.
شركت لنوو نیز بعد از یك دوره همكاری چهار ساله با شركت ال جی لپ تاپ ThinkPad X۱ Fold را كه مجهز به یك نمایشگر OLED تاشو است، رونمایی نمود. البته شركت اینتل نیز در ساخت این لپ تاپ همكاری داشته و مقرر است پردازنده های مجهز به فناوری هیبرید مورد استفاده در این لپ تاپ را تامین كند. لپ تاپ ۱۳ اینچی لنوو به ۸ گیگابایت رم و یك حافظه SSD با ظرفیت حداكثر یك ترابایت مجهز است. پوشش این لپ تاپ از جنس چرم بوده و در ساخت آن از آلیاژهای سبك و فیبر كربن استفاده شده است. مقرر است این لپ تاپ با قیمت ۲۵۰۰ دلار به بازار ارائه شود.
نمایشگاه Consumer Electronics Show یا CES كه بزرگترین نمایشگاه فناوری های مصرفی جهان است از سال ۱۹۶۷ میلادی تا كنون هر سال در ماه ژانویه در لاس وگاس آمریكا برگزار می گردد و هم اكنون پنجاه و سومین دوره این نمایشگاه در حال برگزاری است.






منبع:

1398/10/20
16:36:29
5.0 / 5
4640
تگهای خبر: ال جی , تولید , جهان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است