دلیل جالب جانی دپ برای پیوستن به اینستاگرام

دلیل جالب جانی دپ برای پیوستن به اینستاگرام به گزارش شاه بلاگ فارس نوشت: جانی دپ هنرپیشه سرشناس هالیوودی با انتشار ویدیویی ۸ دقیقه ای در یك غار، مردم را به ماندن در خانه و قرنطینه تشویق كرد.


جانی دپ، هنرپیشه آمریكایی كه تا كنون در اینستاگرام حساب كاربری نداشته است برای برقراری ارتباط با مردم و تشویق آنها به خانه نشینی در روزهای قرنطینه، عضو این شبكه اجتماعی شد و برای نخستین بار در اینستاگرام ویدیویی به اشتراك گذاشت اظهار داشت: «هرگز فكر نمی كردم دلیل خاصی برای پیوستنم به شبكه های اجتماعی وجود داشته باشد اما حالا زمان برقراری یك گفتگو است، حالا كه تهدید این دشمن نامرئی سبب تراژدی ها و خسارات بر زندگی مردم شده، زمان برقراری یك گفتگو است.» جانی دپ كه در این ویدیو به نظر در درون یك غار نشسته بود، دلیل خود از پیوستن به اینستاگرام را تشویق مردم و هواداران به ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتشار ویروس كرونا عنوان نمود. تنها چند ساعت بعد از پیوستن دپ به اینستاگرام میزان فاووِر(دنبال كنندگان) او به ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسید.
هنرپیشه «دزدان دریایی كارائیب» از طرفدارانش خواست كه در این شرایط بحران پاندمی كرونا مراقب همدیگر باشند و تصریح كرد كه نباید تسلیم این شرایط سخت و یكنواخت شویم. از این لحظات استفاده كنید، تفكر كنید، نقاشی بكشید، با گوشی تلفن همراهتان یك فیلم بسازید خلاصه بیكار ننشینید و از وقتتان استفاده كنید. ۲۴۱۲۴۵

1399/01/30
22:45:54
5.0 / 5
3310
تگهای خبر: اینستاگرام , جت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است