۳ روش برای تركیب كاغذ دیواری و پاركت در دكوراسیون داخلی

۳ روش برای تركیب كاغذ دیواری و پاركت در دكوراسیون داخلی شاه بلاگ: پاركت و كاغذ دیواری ها به ترتیب از بهترین پوشش ها هستند و می توانند جلوه خاصی را برای دكوراسیون داخلی ایجاد كنند، اما زمانی می توانند جلوه زیبایی ایجاد كنند كه تناسب میان آنها برقرار باشد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، پارکت و کاغذ دیواری ها به ترتیب از بهترین پوشش ها برای کف و همین طور دیوار هستند و می توانند جلوه خاصی را برای دکوراسیون داخلی ایجاد کنند. اما زمانی این دو می توانند در کنار یکدیگر جلوه زیبایی را برای دکوراسیون داخلی ایجاد کنند که بتوان تناسب خوبی را میان آنها به وجود آورد. در این مطلب ۳ روش برای ترکیب کاغذ دیواری و پارکت در دکوراسیون داخلی را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید بر طبق این سه مطلب جلوه خاص و زیبایی را برای دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.
پارکت و کاغذ دیواری چیست؟
یکی از روش هایی که بوسیله آن می توانید ترکیب مناسبی را میان کاغذ دیواری و پارکت ایجاد کنید در نظر گرفتن طرح و رنگ کاغذ و پارکت است. در واقع این روش از مهمترین روش ها محسوب می گردد و در صورتیکه دقت لازم را به خرج دهید به آسانی می توانید تناسب خوبی را میان آنها برقرار کنید. زمانی که قصد نصب کاغذ دیواری و پارکت به صورت همزمان و یا با فاصله کم از یکدیگر را دارید بهتر است رنگ های پارکت و کاغذ را به شکلی انتخاب کنید که تضادی را میان یکدیگر برقرار نکنند. بهتر است به جهت اینکه تناسب را میان این دو برقرار کنید رنگ های خنثی را انتخاب کنید برای اینکه این دسته از رنگ ها موجب می شوند تا کاغذ دیواری و پارکت در طولانی مدت برای شما خسته کننده نشود.
رنگ های بر گرفته از طبیعت
رنگ هایی که از طبیعت الهام گرفته می شوند از بهترین گزینه ها برای انتخاب رنگ پارکت و کاغذ دیواری محسوب می شوند. رنگ های سبز و همین طور قهوه ای همچون رنگ هایی هستند که کارشناسان فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی بمنظور ایجاد تناسب میان پارکت و کاغذ پیشنهاد می دهند و می توانند جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کنند.
رنگ های روشن
اتاق ها به خصوص آنهایی که کوچک هستند و نورگیر خوبی ندارند بهتر است تا با کاغذ دیواری و همین طور پارکت هایی با رنگ روشن تزئین شوند. اتاق های کوچک و کم نور با پارکت ها و کاغذ دیواری های تیره نمی توانند تناسب خوبی را برقرار کنند و نه فقط نمی توانند جلوه زیبایی را ایجاد کنند بلکه بلعکس جلوه بدی را نیز ایجاد خواهند کرد و بیشتر بر کم نوری محیط خواهند افزود. استفاده از کاغذ دیواری ها و همین طور پارکت های روشن در این دسته از اتاق ها و حتی اتاق های روشن اما با ابعاد کوچک به جد سفارش می شود.

یک رنگ انتخاب کنید
برخی از افراد با توجه به این که تعصب زیادی بر روی یک نوع رنگ دارند تمایل دارند تا پارکت و همین طور کاغذ دیواری را از میان یک نوع رنگ انتخاب کنند که این مساله هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و اتفاقاً در بعضی از موارد می تواند جلوه بسیار زیبایی را نیز پدید آورد. بطور مثال و همانطور که در بالا نیز اشاره شد اتاق ها از بهترین موارد برای انتخاب کاغذ و پارکت با رنگ یکسان هستند. اتاق ها به سبب فضای کوچکی که دارند تناسب خوبی را میان کاغذ و پارکت ایجاد می کنند و یک رنگ شدن پارکت و همین طور کاغذ جلوه بسیار زیبایی را نیز خلق می کند.
باکیفیت ترین ها را انتخاب کنید
برخی افراد برای خرید کاغذ دیواری و پارکت تناسب آنها را در نظر می گیرند اما به کیفیت آنها یا یکی از آنها توجه چندانی ندارند که همین موضوع مشکلاتی را به وجود می آورد. عدم کیفیت یکی از آنها می تواند همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد و تناسب به وجود آمده را بر هم زند. اگر کاغذ دیواری با کیفیتی را تهیه نمائید، اما پارکت بی کیفیت را خریداری کنید ممکنست پارکت پس از مدت کوتاهی از بین برود اما کاغذ دیواری همچنان با کیفیت باقی بماند که بدین جهت مجبور به تعویض پارکت شوید. خرید مجدد پارکت مشکلی ایجاد نخواهد کرد و شاید تنها هزینه ای را برای شما به بار آورد اما ممکنست دیگر نتوانید پارکتی را بیابید که متناسب با کاغذ دیواری شما باشد. بهتر است هر دو پارکت و کاغذ دیواری را از میان باکیفیت ترین ها انتخاب کنید هر چند که قیمت بالایی نیز داشته باشند برای اینکه همانطور که گفته شد دیگر نیازی به خرید مجدد یکی از آنها و یا هر دوی آنها وجود نداشته باشد. برای خرید پارکت های مقاوم بهتر است تا پارکت لمینت را انتخاب کنید و همین طور برای انتخاب کاغذ نیز بهتر است به سراغ کاغذهای قابل شستشو بروید.
طرح را مد نظر قرار دهید
طرح ها در کنار رنگ ها یکی از مهمترین مواردی هستند که برای ایجاد تناسب باید در نظر داشته باشید. طرح های کاغذ دیواری ها باید به شکلی انتخاب شوند که بتوانند تناسبی را با پارکت ها برقرار کنند و تضادی را نیز به وجود نیاورند. طرح های با سبک مدرن و همین طور کلاسیک از دو طرحی هستند که برای کاغذ دیواری و همین طور پارکت انتخاب می شوند و نباید هیچ تفاوتی میان این دو از لحاظ سبک و طرح وجود داشته باشد. بطور مثال نمی توان کاغذ دیواری را از میان سبک های مدرن و پارکت را از میان سبک های کلاسیک انتخاب نمود و باید تناسب میان این دو با انتخاب درست برقرار شود.

مشاوره دریافت کنید
برای اینکه بتوانید میان پارکت و همین طور کاغذ دیواری ها تناسب درستی را برقرار کنید بهتر است تا در صورت عدم اطلاع و دانش کافی دراین زمینه مشاوره ای را از کارشناسان و افرادی که تخصص و تجربه کافی دراین زمینه دارند دریافت نمائید. decoroffice.net
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/05/12
23:34:30
5.0 / 5
2847
تگهای خبر: بازرگانی , خرید , دانش , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است