فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد؛

شناسایی باند نگهداری اسلحه در البرز

شناسایی باند نگهداری اسلحه در البرز شاه بلاگ: فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی یك باند نگهداری اسلحه غیرمجاز دراستان، از دستگیری چهار نفر در این رابطه آگاهی داد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، سردار عباسعلی محمدیان ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اموال مسروقه و دستگیری مجرمین که در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار نمود: مقرر بود هرماه یک طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان اجرا شود که بواسطه شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد ولی همکاران من طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به دستگیری ۱۲۷ سارق حرفه ای شدند.
وی افزود: از این تعداد، ۹ نفر مال خر، ۶۰ درصد دارای سابقه کیفری قبلی و ۴۰ درصد دیگر فاقد سابقه کیفری اما دارای سوابق سرقت هستند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: اموال کشف شده شامل خودرو های سند نمره، خودرو های سرقتی، انواع لوازم مسروقه از منازل، دوچرخه از فضاهای عمومی، کفش از ساختمان های مسکونی و موضوعات گوناگون دیگر است.
سردار محمدیان ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و دادستان کرج جهت برخور قاطعانه با مجرمین و همین طور پشتیبانی از مأمورین در قالب قانون و برخورد جدی با سارقین، اظهار داشت: با این اقدامات در چهار ماهه اول سال شاهد کاهش چهار درصدی جرم سرقت در استان البرز بودیم.
وی با اشاره به اسلحه های ضبط شده در استان، بیان کرد: پلیس امنیت شبانه روز موضوعاتی که در رابطه با مسائل امنیتی است را رصد می کند که یکی از موضوعات مهم که برای همه مسئولان امنیتی و انتظامی اهمیت دارد، بحث وجود سلاح است.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کسانی که در این ارتباط فعالیت می نمایند بدانند که تحت رصد دستگاه های انتظامی و همین طور امنیتی هستند و بالاخره همه آنها دستگیر خواهند شد.
سردار محمدیان عنوان کرد: پلیس اطلاعات امنیت استان طی دو ماه اخیر موفق به شناسایی و دستگیری یک باند شدند که ۵۰ قبضه سلاح از نوع ساچمه زن را نگهداری می کردند و معمولاً برای ارتکاب جرایم از آن استفاده می شده است اما قبل از اینکه حتی یک فشنگ از اسلحه آنها بیرون رود، موفق به دستگیری آنها و جمع آوری سلاح ها و ناکام گذاشتن قاچاقچیان و مجرمین شدیم.
وی اظهار داشت: چهار نفر در رابطه با این سلاح ها دستگیر شدند، پرونده آنها در حال پیگیری است و کارهای قبلی آنها رصد می شود تا برای آن تعدادی را که در گذشته هم توزیع کردند، اقدام جدی شود.
فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه نگهداری و حمل سلاح، غیر مجاز و جرم است، اظهار داشت: هشدارمان به افرادی که دراین زمینه فعالیت می نمایند این است که بدانند قانون آنها را شناسایی و دستگیر خواهدنمود.
سردار محمدیان اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از ۳۹ میلیارد تومان است که این رقم تنها برای اموال به جامانده است و برخی از اموال را ارزش ریالی آنرا نمی دانیم که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.


منبع:

1399/05/24
15:38:31
5.0 / 5
2234
تگهای خبر: امنیت , جت , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است