درمان آرتروز و تنگی كانال نخاعی با ارتوكین

ارتوكین تراپی چیست؟

ارتوكین تراپی چیست؟ ارتوكین تراپی روشی نوین در درمان آرتروز زانو، شانه، گردن است كه می توان از نتایج مثبت آن در درمان تنگی كانال نخاعی بهره برد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر، ارتوکین چیست؟ Autologous Conditioned Serum /ACS یا سرم تعدیل شده اتولوگ با نام تجاری «ارتوکین / Orthokine» تولید می شود. ارتوکین تراپی متد جدید و به روز جهت درمان آرتروز است که به صورت هوشمند روی علت ایجاد کننده آرتروز عمل می کند و مانع فرایند التهابی و درد همراه با بیماری های تحلیل برنده مفاصل و بافت نرم می شود.
به زبان ساده تر، ارتوکین تراپی روش نوینی برای جلوگیری از پیشرفت آرتروز و درمان آرتروز و تنگی های کانال نخاعی ناشی از آرتروزستون مهره ها است.
خاستگاه این تکنیک کشور آلمان است و هم اکنون بعنوان یکی از بهترین و مؤثرترین روش های کنترل و درمان آرتروز با نتایج بسیار درخشان شناخته می شود. بیماران با رفتن به پزشک فوق تخصص درد می توانند از مزایای ارتوکین تراپی بهره مند شوند. با این روش درمانی می توان علایم و مشکلات آرتروز نظیر درد، تورم، محدودیت در حرکت و … را به صورت کاملاً محسوس با جلسات متوالی درمانی کنترل و درمان کرد. اثرات درمان ارتوکین در درمان آرتروزهای شایع (زانو، ران، مچ پا، شانه و …) قابل توجه است و چنانچه در مراحل مناسب آرتروز تزریق شود، می تواند از انجام خیلی از جراحی های مفاصل جلوگیری کند.
به دلیل اثر کم نظیر ضد التهابی، «ارتوکین» در درمان تاندون ها و عضلات صدمه دیده هم بسیار مؤثر است. بعلاوه این روش درمانی جدید در مشکلات آرتروز ستون مهره ها و یا تنگی های کانال نخاعی ناشی از پیشرفت آرتروز مهره ها (که در همه اینها مشکلات التهابی وجود دارد) مورد استفاده قرار می گیرد.
هزینه ارتوکین تراپی
بخش قابل توجهی از هزینه ارتوکین تراپی مربوط به کیت های ارتوکین است. این کیت ها ساخت کشور آلمان است و به علت تکنولوژی بالای تولید این کیت ها، قیمت واقعی هر کیت حدود ۱۰۰ یورو است که توسط بیمار از شرکت وارد کننده خریداری می شود و قیمت ارتوکین بستگی به قیمت ارز هم دارد، اما با همکاری نماینده انحصاری ارتوکین در ایران، هم اکنون این کیت ها با رقمی پایین تر جهت رفاه حال بیماران توزیع می شود.
هرچند که هزینه این روش درمانی بالا به نظر می آید، اما با عنایت به میزان اثربخشی و رضایت بیمارانی که از این روش درمانی بهره برده اند، سفارش پزشکان استفاده از آن و بهره مند شدن از آثار درمانی ارتوکین است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/05/28
10:11:21
5.0 / 5
2351
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است