با ادامه فروش دور از انتظار در آمریكا؛

تنت به مرز ۳۰۰ میلیون دلار رسید

تنت به مرز ۳۰۰ میلیون دلار رسید به گزارش شاه بلاگ فیلم جدید «كریستوفر نولان» علیرغم نمایش نه چندان موفق در سینماهای آمریكا، مجموع فروش جهانی خویش را به رقمی نزدیك به ۳۰۰ میلیون دلار رساند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ورایتی، فیلم جدید «تنِت» در چهارمین هفته اکران عمومی در ۲۸۵۰ سالن سینمای آمریکا به جز سینماهای لس آنجلس و نیویورک به فروش ۳.۴ میلیون دلاری دست یافت و جمع فروش خود در گیشه آمریکای شمالی را به ۴۱.۲ میلیون رساند.
این فیلم که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، نمایش ناموفق در گیشه آمریکا را تا حدودی با فروش در گیشه بین الملل جبران کرده است و با اضافه کردن ۱۵.۸ میلیون دلار، مجموع فروش جهانی خویش را به حدود ۳۰۰ میلیون ارتقا داده است.
کمپانی برادران وارنر امیدوارند فروش فیلم جدید «تنِت» در آمریکا با بازگشایی سینماها در منطقه لس آنجلس و نیویورک بهبود یابد، دو بازار بزرگ و مهم سینمای آمریکا که همواره استقبال خوبی از آثار «نولان» داشته اند.
«جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» در فیلم «تنِت» (Tenet) به ایفای نقش پرداخته اند که از دوربین ها و لنزهای آی مکس برای ساخت آن استفاده شده است.



1399/07/07
13:47:10
5.0 / 5
1876
تگهای خبر: بین الملل , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است