دانشگاه هاروارد اعضای خویش را در مقابل آنفلوآنزا واكسینه می كند

دانشگاه هاروارد اعضای خویش را در مقابل آنفلوآنزا واكسینه می كند شاه بلاگ: دانشگاه ˮهارواردˮ با هدف واكسینه كردن اعضای خود، دو كلینیك پزشكی افتتاح نمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از هاروارد کریسمون، بخش خدمات بهداشتی دانشگاه "هاروارد" با عنایت به پیش رو بودن فصل آنفلوآنزا کلینیک های آنفلوآنزای خویش را افتتاح نمود تا افراد وابسته به هاروارد واکسینه شوند. چون که انتظار می رود با عنایت به شیوع "کووید-۱۹" کادر درمان تحت فشار قرار گیرند.
خیلی از متخصصان پزشکی نگرانند که با آغاز فصل آنفلوآنزا و ادامه شیوع کووید-۱۹، شیوع بیماری های تنفسی مسری هم به صورت گسترده ای افزایش یابد.
"سهیلا غریب" مدیر ارشد بخش خدمات بهداشتی دانشگاه "هاروارد" اظهار داشت: تزریق واکسن آنفلوآنزا سال جاری بیشتر از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار می باشد تا با واکسینه شدن، از خود و اطرافیان خود محافظت نماییم و فشار وارد شده روی کادر درمان را کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: هم آنفلوآنزا و هم "کووید-۱۹" بیماری های تنفسی هستند و می توانند عوارض قابل توجهی را به دنبال داشته باشند.
بنابراین، ما به شدت از همه افراد جامعه دانشگاهی خود همچون اساتید، دانشجویان و کارمندان خود می خواهیم که واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
این دو کلینیکی که افتتاح شده، به روی افرادی که آی دی دانشگاه هاروارد را دارند و یا در برنامه بهداشتی دانشگاه هاروارد شرکت کرده اند، باز است.
گفته شده دانشجویانی که در خوابگاه دانشگاه زندگی می کنند، حتما باید در مقابل آنفلوآنزا واکسینه شوند.




منبع:

1399/07/15
11:50:01
5.0 / 5
1984
تگهای خبر: خدمات , دانش , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است