تسلیت مجیدی، انجمن بازیگران و تهیه كنندگان برای درگذشت شجریان

تسلیت مجیدی، انجمن بازیگران و تهیه كنندگان برای درگذشت شجریان شاه بلاگ: مجید مجیدی، انجمن باریگران خانه سینما و اتحادیه صنف تهیه كنندگان سینمای ایران در پیام هایی درگذشت محمدرضا شجریان را تسلیت گفتند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، مجید مجیدی - کارگردان سینما - در پیامی نوشت: «تسلیت به جامعه فرهنگی و هنری ایران. نام و یاد استاد شجریان برای همیشه در قلب هایمان زند خواهد ماند. روحش شاد»
همچنین در پیام شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران برای درگذشت محمدرضا شجریان آمده است: «محمدرضا شجریان استاد بی همتای آواز و چهره بی بدیل فرهنگ و هنر از میان ما رفت. شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ضایعه فقدان صدای ماندگار ایران زمین را به خانواده بزرگوار و گرامی ایشان و تمامی هموطنان عزیز تسلیت می گوید.»
در متن اطلاعیه اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران نیز عنوان شده است:
فرهنگ و هنر ایران یکی از قله های بلند خودرا در زمینه موسیقی از دست داد. محمدرضا شجریان قسمتی از هویت ایرانی ما بود. در معرفی ایران چاره ای جز معرفی سینما و موسیقی ایرانی نداریم و در معرفی موسیقی ایرانی راهی جز شنیدن صدای خسرو آواز را نداریم. او حتی با صوت قرآن خود احساس معنوی ویژه ای به دینداران هدیه داد و با طنین ربنای خود طعم تازه ای به روزه روزه داران بخشید.
اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران ضایعه درگذشت این استاد آواز موسیقی اصیل ایران را به ایرانیان و ایران دوستان تسلیت می گوید و ماندگاری صدای او را تسلابخش مشتاقان هنر و فرهنگ ایران می داند.
محمدرضا شجریان روز پنج شنبه، ۱۷ مهرماه بعد از چند سال تحمل بیماری درگذشت.

پی نوشت: این خبر به روزرسانی شده است.



منبع:

1399/07/18
21:44:42
5.0 / 5
1851
تگهای خبر: هدیه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است