سعید خانی مطرح كرد

لیپار تصویری تازه از سیستان و بلوچستان است

لیپار تصویری تازه از سیستان و بلوچستان است به گزارش شاه بلاگ سعید خانی فیلم «لیپار» را به كارگردانی حسین ریگی در چابهار می سازد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «لیپار» نام دریاچه ای سرخ رنگ در چابهار است که بعنوان نام نخستین فیلم حسین ریگی - فیلمساز اهل استان سیستان و بلوچستان - هم انتخاب شده است.
سعید خانی که بعد از تغییر تهیه کننده، مسئولیت تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است درباره ساخت «لیپار» می گوید: هم اکنون این فیلم در مرحله پایانی پیش تولید است و امیدواریم نیمه آبان ماه آنرا کلید بزنیم.
به گفته او، «لیپار» یک بازیگر نوجوان دارد که از بین چند گزینه در مرحله انتخاب نهایی است و بطور قطع هم از نوجوانان اهل سیستان و بلوچستان خواهد بود. همینطور سه بازیگر اصلی سرشناس در فیلم حضور دارند که بزودی قرارداد آنها نهایی و اسامی اعلام می شود.
خانی با تاکید بر این که برای ساخت فیلم پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا با دقت رعایت خواهند شد، اظهار داشت: همه تلاش خویش را می نماییم که فیلم را به جشنواره فجر برسانیم و در این راه به همراهی مسؤلان استانی هم دلگرم و خوش بین هستیم، بخصوص آن که این فیلم توسط یک کارگردان بومی در این منطقه ایجاد می شود و تاکنون هر چه از این استان نشان داده شده، بیشتر از فقر و نابسامانی منطقه بوده و ما مقرر است نگاهی دیگر از سیستان و بلوچستان را به تصویر بکشیم.
او اضافه کرد: از آن جا که بارها مسؤلان استانی نسبت به تصویر عرضه شده از سیستان و بلوچستان در سینما گله داشتند، امیدواریم حالا با حضور یک کارگردان بومی و داستان انتخاب شده برای این فیلم، مسؤلان همراهی خوبی داشته باشند تا چهره ای متفاوت را از استان نشان دهیم.




منبع:

1399/08/04
17:35:29
5.0 / 5
1873
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است