بالشت ۸ كاره محافظت كننده در مقابل باكتری ها و آلرژن ها ساخته شد

بالشت ۸ كاره محافظت كننده در مقابل باكتری ها و آلرژن ها ساخته شد به گزارش شاه بلاگ محققان موفق به ساخت بالشتی شده اند كه علاوه بر محافظت از انسان در مقابل عوامل آلرژی زا و بیماری زا، همیشه با تنظیم درجه حرارت، كاربر را خنك نگه می دارد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، یک بالشت خوب برای تجربه یک خواب خوب در شب ضروری می باشد، اما آیا می دانید که آنها می توانند کارهایی فراتر از تنها زیر سر گذاشتن برای یک خواب راحت انجام دهند؟
حالا یک بالشت جدید می تواند ضمن خنک نگه داشتن شما به محافظت از شما در مقابل آلرژن ها(عوامل آلرژی زا) و باکتری ها هم کمک نماید.
آلرژن نوعی آنتی ژن است که سبب واکنش غیرطبیعی و شدید سیستم ایمنی می شود. آلرژن ها طیف وسیعی دارند که می توانند در مواد مختلف وجود داشته باشند.
این بالشت "Carbon SnoreX" نام دارد و نخستین بالشت با فناوری هشت کاره دارای گرافن، مس و فوم حافظه دار کربن بامبو با فناوری "AirTech" است.
می توان هر دو دست را بدون اینکه مزاحمتی ایجاد شود، برای راحتی بیشتر در کناره های این بالشت قرار داد و همینطور دارای یک پوشش سرد است که به شما اطمینان می دهد در طول خواب، هیچگاه بیش از اندازه گرمتان نمی گردد و همیشه به اندازه کافی خنک خواهید بود تا آرام بخوابید.


این بالشت همینطور همراه با ذغال کربن بامبوی مخصوص طراحی شده است که به از بین بردن بو، جذب رطوبت اضافی و تنظیم دما برای کاهش تعریق کمک می نماید.
علاوه بر این، کربن فعال زغال چوب بامبو می تواند سموم را جذب نماید، به پیشگیری از رشد کپک کمک می نماید و با جذب بوی بد و رطوبت، هوا را تصفیه می کند تا از رشد باکتری جلوگیری کند. همینطور به رفع خستگی عضلات و احساس درد در هنگام خواب کمک می نماید و احتمالاً می تواند از بروز آکنه هم جلوگیری کند.
سرانجام، این بالشت در هنگام خواب یا خواندن کتاب یا کار با گوشی و تبلت، راحتی کامل را فراهم می آورد و این کار را با تعادل برقرار کردن در پشتیبانی از سر، گردن و شانه ها انجام می دهد.
این بالشت جادویی الان با قیمت ۵۴.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.



1399/08/08
14:30:50
5.0 / 5
1642
تگهای خبر: سیستم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است