مرور فیلم های كلاسیك جهان با مریم نشیبا

مرور فیلم های كلاسیك جهان با مریم نشیبا شاه بلاگ: فیلم های كلاسیك قرن بیستم در رادیو نمایش با زبانی شاعرانه و با اجرای مریم نشیبا در برنامه «جعبه موسیقی» ارائه می شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه «جعبه موسیقی» که به تحلیل فیلم و موسیقی اختصاص دارد، ۱۰ فیلم برتر سینمای کلاسیک را از هفته آینده بررسی می کند. در این برنامه تحلیل موسیقی و داستان فیلم برای مخاطب روایت می شود تا ظرفیت های پیوند موسیقی و فیلم و نحوه استفاده از موسیقی برای افزایش غنای فیلم های سینمایی مشخص شود.
تحلیل های این برنامه در حوزه فیلم و موسیقی توسط صبا رادمان، نویسنده و منتقد فیلم و موسیقی نوشته شده است. همین طور تهیه کنندگی مجموعه «جعبه موسیقی» را انسیه سمیع پور بر عهده دارد و مریم نشیبا، گوینده پیشکسوت رادیو آنرا اجرا می کند.
در دهه فیلم های کلاسیک برنامه «جعبه موسیقی» که از روز ۱۰ آبان شروع می شود و تا ۲۱ آبان (از شنبه تا چهارشنبه هر هفته) ادامه دارد، به ترتیب به فیلم های «پاپیون»، «پدرخوانده»، «دکترژیواگو»، «محمد رسول الله»، «کازابلانکا»، «برباد رفته»، «تعطیلات در رم»، «همشهری کین»، «هملت» و «سرگیجه» پرداخته می شود.
برنامه «جعبه موسیقی» هر روز ساعت ۱: ۳۰ بامدادان پخش و در ساعت ۱۳: ۳۰ از رادیو نمایش بازپخش می شود.




منبع:

1399/08/09
13:57:20
5.0 / 5
1318
تگهای خبر: جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است