كارگردان سریال های یادآوری و تاریكی شب، روشنایی روز :

سینما قدر پرویز پورحسینی را ندانست

سینما قدر پرویز پورحسینی را ندانست به گزارش شاه بلاگ كارگردان «یادآوری» و «تاریكی شب، روشنایی روز» كه بعضی از آخرین نقش های مرحوم پرویز پورحسینی مقابل دوربین وی در این دو سریال ثبت گردید، معنقد است: سینما آن طور كه باید و شاید قدر پرویز پورحسینی را ندانست و ظرفیت هایش را نادیده گرفت.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، بامدادان جمعه ـ هفتم آذر ماه ـ پرویز پورحسینی ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ در سن ۷۹ سالگی بر اثر مبتلاشدن به کرونا درگذشت.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان سریال یادآوری که مرحوم پورحسینی در سال ۱۳۹۲ در آن به ایفای نقش پرداخت، با ابراز تاسف بسیار از گذشت این هنرمند اظهار داشت: خبر دردناکی بود. پرویز پورحسینی، بازیگر بسیار بزرگی بود که سینمای ایران قدرش را نشناخت. او ظرفیت های بسیاری برای ارائه داشت که در سینما دیده نشد.
او اضافه کرد: مرحوم پورحسینی انسانی بسیار شریف و بسیار بسیار توانا بود. هر آنچه که از یک بازیگر تصور کنید و انتظار داشته باشید در ایشان بود.
این کارگردان عنوان کرد: پرویز پورحسینی بسیار انسانِ دوست داشتنی ای بود و فکر نمی کنم نبودشان به آسانی جبران شود. مرگ این هنرمند ضایعه بزرگی است. همه ما غمگین هستیم. واقعا بازیگر بسیار بزرگی بود خیلی حیف شد.




منبع:

1399/09/07
23:43:42
5.0 / 5
1226
تگهای خبر: جت , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است