آخرین پیگیری ها از آتش سوزی سالن هادی حجازی فر

آخرین پیگیری ها از آتش سوزی سالن هادی حجازی فر به گزارش شاه بلاگ در صورتی كه در چند ماه گذشته تئاتر «هامون» هم مانند اغلب سالن های خصوصی تئاتر تعطیل بوده است، بامداد امروز شنبه 8 آذر ماه، آتش سوزی این سالن تئاتری، خبرساز شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، صبح امروز، این آتش سوزی در ساختمان پشتی تئاتر «هامون» رخ داد و از آنجاکه ادامه این ساختمان، به این تئاتر می رسد، به ناچار بخشی از سالن «هامون» هم گرفتار این حریق شد.

ساختمان کناری تئاتر هامون به دنبال این آتش سوزی اتاق های گریم این سالن از بین رفته اند و خسارت های جدی به این بنا وارد شده است. با این وجود هادی حجازی فر، مدیر تئاتر «هامون» که علاقه ای به گفتگو و ارائه جزئیات بیشتر ندارد، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که این آتش سوزی می توانست بدتر از این باشد.
تئاتر «هامون» پیشتر با عنوان تئاتر «باران» بعنوان نخستین تئاتر خصوصی در سالهای اخیر با مدیریت خیام وقار کاشانی و فهیمه امن زاده افتتاح شد.
این ساختمان که در خیابان فلسطین جنوبی قرار گرفته، از سال 98 با مدیریت هادی حجازی فر و پس از یک دوره بازسازی اساسی بعنوان تئاتر «هامون» به کار خود ادامه داد.
نخستین اجرایی که در این سالن روی صحنه رفت، نمایش پارودی «رومئو و ژولیت» بود، اثری که هادی حجازی فر 10 سال پیش در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد که همان زمان هم با استقبال تماشاگران رو به رو شد.
تئاتر هامونبهمن سال قبل نخستین جشنواره تئاتر «هامون» همزمان با جشنواره تئاتر فجر برگزار گردید و چند روز پس از برگزاری این جشنواره و به دنبال همه گیری کرونا، این سالن هم از اسفند سال قبل به حالت تعطیل درآمده و در این زمان هیچ فعالیتی نداشته است.
هادی حجازی فر در این زمان فعالیت این سالن کوشش کرد از گروه های جوان حمایت کند و خودش هم گاهی در جایگاه تهیه کننده این نمایش ها قرار گرفت.

تئاتر هامون






1399/09/09
12:07:44
5.0 / 5
1352
تگهای خبر: اینستاگرام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است