مترو تهران به كمك تئاتر می آید؟

مترو تهران به كمك تئاتر می آید؟ شاه بلاگ: مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دو نشست مستقل با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سید مجتبی تقوی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران دیدار نمود و در ارتباط با بهره بردن از امکانات این دو نهاد پیرامون برگزاری رویدادهای تئاتری سال جاری گفتگو نمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی؛ رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دیدار با معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران اظهار داشت: مترو تهران روزانه بیش از 900هزار تن از شهروندان را در سطح شهر جابه جا می کند و از قابلیت و امکانات خوبی برای ترویج فرهنگ و هنر برخوردار است، می توانیم از آنها برای فرهنگ سازی در حوزه هنرهای نمایشی بهره برداری نماییم.
او اضافه کرد: امیدواریم با تعاملی که با امور فرهنگی واجتماعی شرکت مترو تهران صورت گرفته، بتوانیم شاهد استفاده درست از ظرفیت های این مجموعه برای تبلیغات در فضای داخلی ایستگاه ها و فضای داخلی قطارهای شهری برای اکران اعلان ها، تیزر و آنونس های تبلیغاتی تئاتر در طول سال، خصوصاً ایام برگزاری جشنواره تئاترفجر و عروسکی باشیم.
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی اظهار داشت: فضای پلازای مترو میدان ولیعصر باتوجه به نزدیکی به شریان اصلی تئاتر کشور از قابلیت و امکانات خوبی برای بهره برداری به نفع تئاتر برخوردار است؛ امیدوارم بزودی شرایط برگزاری نمایش های خیابانی در این مکان خصوصاً در روزهای فراگیری بیماری کرونا فراهم گردد.
بصیرت همین طور درباره اهمیت گالری های مترو خصوصاً ایستگاه تئاترشهر اظهار داشت: با تعاملی که با شرکت مترو تهران صورت گرفته؛ امیدوارم بزودی شاهد برگزاری نمایشگاه عکس ها وپوسترهای تئاتر در گالری های ایستگاه مترو تئاتر شهر باشیم.
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی همین طور در دیدار با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برضرورت بهره گیری وزارتخانه متبوع از فرصت تبلیغاتی جشنواره های سال جاری اصرار کرد و همراهی حدادی را در جهت تعامل با ارگان های دولتی دیگر خواهان شد.
با توجه به نزدیکی زمان برگزاری دو جشنواره تئاتر فجر و جشنواره تئاترعروسکی؛ رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی می خواهد در دیدار با مدیران سایر نهادهای دولتی و خصوصی زمینه ای را برای تعامل این نهادها با رویدادهای تئاتری کشور فراهم آورد.





منبع:

1399/10/12
13:09:37
0.0 / 5
1220
تگهای خبر: جت , فضا , كشور , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است