توضیحات تهیه كننده شبی كه ماه كامل شد درباره همكاری وزارت اطلاعات در ساخت این فیلم

توضیحات تهیه كننده شبی كه ماه كامل شد درباره همكاری وزارت اطلاعات در ساخت این فیلم تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد»، اصرار کرد همکاری وزارت اطلاعات در ساخت این فیلم، در حد مشاوره و تکمیل تحقیقات برای نگارش فیلمنامه بوده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبر آنلاین، محمدحسین قاسمی، تهیه کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»، درباره تولید این اثر، در صفحه اینستاگرام خود، متنی را منتشر نمود. وی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «درخصوص حواشی جدید فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»، لازم می دانم نکات زیر را به اطلاع مردم عزیز برسانم:
۱- برای تولید فیلم «شبی که ماه کامل شد»، هیچ گاه از منابع و سرمایه دولتی و یا نهادهای حکومتی مشارکتی دریافت نشده و از هیچ سرمایه و سرمایه گذاری که گرفتار شائبه از منظر حقوقی و افکار عمومی باشد نیز استفاده نشده است.
این فیلم با سرمایه بخش خصوصی و نیز با پیش فروش و فروش رایت هایش تولید شده است. همین طور اگر اسناد و مدارکی در رد این ادعا وجود دارد، از انتشار آن استقبال می نماییم.
۲- انتخاب سوژه ملتهب فیلم ( سرگذشت زنی که گرفتار تفکرات ارتجاعی تکفیری ها می شود) از جانب کارگردان، سرآغاز فرآیند ای برای تحقیقات شد و بمنظور تکمیل طرح اولیه، بوسیله حراست وزارت ارشاد، مشاوری برای تکمیل فرآیند تحقیقات معرفی گردید که امری طبیعی و بدیهی است، چونکه بخش عمده ای از داده ها و معلومات به دلایلی واضح در دسترس نیست.» چند روز پیش، سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات در برنامه ای تلویزیونی از همکاری این نهاد در ساخت چند فیلم سینمایی گفت و نام «شبی که ماه کامل شد» را هم بر زبان آورد. ۵۷۵۷

1399/11/24
18:38:05
0.0 / 5
1357
تگهای خبر: آنلاین , اینستاگرام , تولید , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است