فیلم برگزیده فجر كی اكران می شود ؟

فیلم برگزیده فجر كی اكران می شود ؟ فیلم «یدو»که اخیرا پروانه نمایش گرفته، فعلاً اکران نخواهد شد و اولویت سازندگانش شرکت دادن آن در جشنواره های خارجی است.


«یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و به همراه فیلم «بی همه چیز» با پنج سیمرغ برنده بیشترین جوایز این دوره از جشنواره شدند.
این فیلم با بازی ستاره پسیانی محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و داستان پسری نوجوان را در ایام شروع جنگ تحمیلی عراق ضد ایران روایت می کند که با مادر و هم خواهر و برادر کوچکترش در آبادان زندگی می کنند.
این فیلم که در جشنواره هم مورد توجه قرار گرفت، اخیرا مجوز نمایش گرفته و محمدرضا مصباح (تهیه کننده) درباره اینکه آیا برنامه ای برای اکران آن بخصوص در نوروز دارد یا خیر به ایسنا اظهار داشت: فعلا قصد اکران« یدو» را نداریم چون در حال برنامه ریزی برای حضور فیلم در چند جشنواره هستیم، ضمن اینکه منتظریم وضعیت سینماها هم کمی بهتر شود.
او اضافه کرد: هم اکنون شرایط سینما مبهم است و نمی توان تصمیم گیری کرد چون معلوم نیست چه اتفاقی می افتد اما حتما فیلم هایی با رشادت صف شکنی و راه را برای سینما باز می کنند، چون هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ فیلم در صف اکران هستند و همه فیلمی که کارهای جشنواره ای خویش را انجام داده و فقط منتظر اکران هستند، فرصت خوبی برای نمایش در سینماها دارند.




منبع:

1399/12/17
13:42:57
0.0 / 5
1208
تگهای خبر: محصول
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است