برای توریستها؛

ساخت هتل فضایی در روسیه

ساخت هتل فضایی در روسیه به گزارش شاه بلاگ سازمان فضایی روسیه می خواهد یك هتل فضایی بسازد و با دریافت هزینه ای ۴۰تا ۶۰ میلیون دلاری گردشگر ها را به فضا ببرد.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از نیوزویك، سازمان فضایی روسیه تصمیم دارد یك هتل ماژولی لوكس جدید برای ایستگاه فضایی بین المللی بسازد. هدف از ساخت آن اقامت گردشگر های فضایی برای بازدید از ماهواره است.
جزییات پیشنهاد تجاری Roscosmos State Corporation نشان داده است این ماژول لوكس حاوی چهارخوابگاه و هزینه ای معادل ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار به ازای هر سفر است. همینطور گردشگر ها می توانند تا یك ماه در این هتل بمانند.
آنها همینطور می توانند همراه فضانوردان حرفه ای در فضا پیاده روی كنند و به تجهیزات ورزشی، وای فای و تجهیزات شستشو دسترسی خواهند داشت.
هتل مذكور با ۱۵ متر ارتفاع شبیه ماژول Science and Power Module (NEM-۱) خواهد بود كه مقرر است تا ۲۰۲۱ میلادی به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شود.
هزینه ساخت این هتل لوكس بین ۲۷۹ تا ۴۴۶ میلیون دلار تخمین زده شده كه سازمان های دولتی و شركت های خصوصی آن را تامین می كنند.
مسافران هم می توانند هزینه سفر را به طور اقساط پرداخت كنند. این اقساط دو سال پیش از تاریخ سفر آغاز می گردد.
البته این تنها پروژه صنعت توریسم فضایی نیست. پیش از این پروژه Blue Origin جف بزوس، Virgin Galacticریچارد برانسون هم برای ارسال گردشگر به فضا اعلام شده اند.

 

1396/10/02
18:07:02
5.0 / 5
5303
تگهای خبر: فضا , لوكس , بین الملل , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است