۱۲۰نفر از پرسنل پیمانی ایران خودرو ماهانه تبدیل وضعیت می شوند

۱۲۰نفر از پرسنل پیمانی ایران خودرو ماهانه تبدیل وضعیت می شوند ایرنا- مدیرعامل شرکت ایران خودرو اظهار داشت: در گروه صنعتی ایران خودرو حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل قراردادشان از نوع پیمانکاری است که با مصوبات اخیر مجوز لازم برای تبدیل وضعیت ماهانه ۱۲۰ نفر از این پرسنل گرفته شده و ظرف ۲ سال آینده هیچ پرسنل پیمانی در این شرکت نخواهیم داشت.


فرشاد مقیمی روز شنبه در مراسم تبدیل وضعیت ۵۰ نفر از نیروهای پیمانی شرکت اگزوز خودرو خراسان در نیشابور اضافه کرد: برای توسعه کارخانه اگزوز نیشابور سرمایه ثابت آن از ۲۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تشریفات قانونی آن در شرکت یاپکو و مجموعه ایران خودرو انجام و مجمع هم برگزار شده است و به دنبال تشریفات قانونی آن در اداره ثبت شرکت ها هستیم.
وی افزود: یکی از نکات اساسی در این بخش تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز است که بخش از آن از راه ایران خودرو و بخش دیگر از راه تسهیلات استانی باید تامین گردد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو اظهار داشت: ایران خودرو طی ۲ماه گذشته ۱۷۶ درصد رشد تولید داشته که نشان از تطابق برنامه ها با سیاست گذاری های دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
مقیمی اضافه کرد: افزایش ظرفیت خطوط تولیدی برای عرضه بهتر خدمات بعد از فروش و رساندن بخشی از آن به بازار صادرات هدف گذاری شده و در این بخش حدود ۵۰۰ هزار یورو در نظر گرفته شده است که تا آخر سال تا سقف ۵۰۰هزار یورو می رسد و در این بخش تابحال حدود ۱۹ و نیم میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این مراسم اظهار داشت: امروز در شهرستان نیشابور در شرکت تولیدی اگزوز سه هدف عمده برآورده شد که یکی راه اندازی ظرفیت های جدید خطوط تولید در چارچوب سیاست های محوری وزارت صنعت در خصوص تحقق بخشی ساخت داخل در تولیدات صنعتی بخصوص صنایع خودرو و لوازم خانگی بود.
محسن صالحی نیا اضافه کرد: در همین چارچوب راه اندازی خطوط جدید در ارتباط با تولیدات ایران خودرو در مجموعه اگزوز خودروی نیشابور در دستور کار قرار دارد و امروز تغییر وضعیت پرسنل اگزوز خودرو در شرایط و نحوه استخدام و بهبود شرایط هم شروع شد تا به مرور این شرایط فراهم گردد.
وی عنوان کرد: ارسال اولین محموله تولیدات صادرات محور از دیگر برنامه ها بود و همه اینها در چارچوب رونق تولید در چارچوب سیاست های حمایتی دولت محقق می شود و نیشابور با دارا بودن چندین شهرک صنعتی از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنایع تولیدی برخوردار می باشد که در سال رونق تولید برای تحقق تولید بیشتر باید مانع زدایی شود.
مدیر عامل گروه صنعتی تولید قطعات اتومبیل ایران هم در این مراسم اظهار داشت: امروز در برنامه راه اندازی خطوط جدید بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت خط تولید یدک ما افزایش پیدا کرده و برای این خط و خط رنگ یدک ۷۹ نفر استخدام و مشغول به کار شده اند.
سعید رضاپناه اضافه کرد: مطابق پیشبینی ها بازگشت سرمایه آن طی ۹ ماه انجام خواهد پذیرفت و ارزش پروژه ما ۵۰۰ میلیون یورو است.
وی عنوان کرد: صادرات در محموله های مختلف به عراق صورت خواهد پذیرفت که امروز با حضور معاون وزیر صنعت و مدیرعامل ایران خودرو شاهد ارسال دومین محموله صادراتی به عراق با ارزش ۳۵ هزار یورو هستیم.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.




منبع:

1400/03/01
21:06:58
5.0 / 5
1032
تگهای خبر: توسعه , تولید , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است