فیلم یدو فعلا اكران آنلاین نمی گردد

فیلم یدو فعلا اكران آنلاین نمی گردد فیلم سینمایی ˮیدوˮ به کارگردانی مهدی جعفری فعلاً اکران آنلاین نمی گردد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، روز ۸ خرداد ماه برپایه تبلیغ های درج شده در پلت فرم های اینترنتی نمایش خانگی، خبر از اکران آنلاین فیلم «یدو» در یکی از سامانه های شبکه نمایش خانگی دادیم اما این تبلیغ چند ساعت بعد حذف شد.
طبق پیگیری های به عمل آمده از بنیاد سینمایی فارابی بعنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم، اعلام گردید که تبلیغات درج شده در این حوزه به دنبال پیگیری صاحبان فیلم حذف شده و هیچ گونه قراردادی در این حوزه منعقد نشده است.
سازندگان «یدو» معتقدند در شرایطی که واکسیناسیون عمومی در مقابله با کووید۱۹ شروع شده، در ماههای آینده میتوان برای اکران عمومی آن در سینماها برنامه ریزی کرد و بعد از آخر نمایش فیلم در سالن های سینما به روال طبیعی، جهت اکران آنلاین این اثر سینمایی بر بستر پلت فرم ها اقدام نمود.
«یدو» که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده شش سیمرغ بلورین در بخش های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم برداری، بهترین صدابرداری، بهترین صداگذاری و بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در تعطیلات نوروز سال جاری، به شکل محدود و یک نوبت به همراه تکرار از تلویزیون پخش گردید.
این فیلم از تولیدات مشترک راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد سینمایی فارابی است و در آن، داستانی از ماه های آغازین جنگ تحمیلی و دورانی که خوزستانی ها مجبور به ترک خانه های خود می شوند، روایت شده است...




منبع:

1400/03/10
10:53:23
5.0 / 5
965
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است