استفاده از آمبولانس پرنده برای كمك به مجروحان جنگی

استفاده از آمبولانس پرنده برای كمك به مجروحان جنگی نیروی هوایی ایالات متحده از وسایل پرنده خودران برای کمک به لطمه دیدگان در مناطق جنگی استفاده می نماید که این ˮآمبولانس پرندهˮ می تواند بعنوان نسل جدید حمل و نقل پزشکی مطرح شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، استفاده از خودرو های پرنده و عمودپرواز می تواند نحوه عملکرد نیروی هوایی ایالات متحده را در آینده به شدت تغییر دهد. بعنوان مثال آنها می توانند به خوبی در موقعیت های نیاز به کمک های پزشکی واکنش نشان دهند و با بهره گیری از یک خودروی پرنده خودران به کمک مجروحان بیایند.
بدین سبب یک سرباز لطمه دیده می تواند به آسانی به تجهیزات پوشیدنی و نگهدارنده این آمبولانس پرنده بسته شود تا تحت کنترل باشد و به پرواز دربیاید و به مکانی که می توان با خیال آسوده از او مراقبت کرد، منقل شود.
این آمبولانس پرنده نه فقط می تواند جان انسان ها را نجات دهد، بلکه می تواند این کار را در حالی انجام دهد که انتشار کربن و آلوده کردن هوا را نیز به حداقل می رساند و در عین حال در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.
ژنرال "کلینتون هینوت" عضو نیروی هوایی آمریکا می گوید که از این خودروی پرنده می توان برای انتقال افراد ویژه یا در حین انجام ماموریت های گارد ملی برای اطفاء حریق، نجات افراد، عملیات جستجو و کمک های پزشکی بهره برد.
علاوه بر این، این خودروی پرنده این امکان را فراهم می آورد که به مکان های صعب العبور دستیابی ایجاد شود؛ چیزی که برای نیروی هوایی ضروری می باشد، نه فقط به این علت که میادین هوایی و باند فرودگاه ها هدف آتش دشمن هستند، بلکه همین طور به این علت که گاهی اوقات نیروها به مناطق دور افتاده اعزام می شوند. تا حالا از بالگردها در چنین شرایطی استفاده می شد که سوخت زیادی مصرف می کنند.
این خودرو های پرنده که توسط پنتاگون با نام "Organic Resupply Busses" یا "ORBs" نیز شناخته می شوند، عضو جدید ارتش ایالات متحده هستند و هنوز مراحل آزمایش و توسعه خودرا سپری می کنند.



1400/03/12
22:49:24
5.0 / 5
988
تگهای خبر: توسعه , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است