از ساعت ۱۴ امروز؛

فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازی سایپا شروع می شود

فروش فوق العاده 5 محصول گروه خودروسازی سایپا شروع می شود فروش فوق العاده ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ امروز شروع می شود و متقاضیان به مدت سه روز فرصت دارند تا در این طرح مشارکت کنند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا در جهت آرامش بازار و پیشگیری از هر گونه واسطه گری در بازار خودرو، فروش فوق العاده ۵ محصول پر فروش خویش را از امروز ساعت ۱۴ آغاز می کند.
بر این اساس متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت دارند که برای ثبت نام خودرو های تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینا دنده ای (رینگ فولادی)، سایناS و کوییکS اقدام کنند؛ منتخبان طرح فروش فوق العاده حداکثر تا ۹۰ روز می توانند خودروی ثبت نام شده را تحویل بگیرند.
بر این اساس متقاضیان فرصت دارند از امروز (۱۸ خرداد) و ۲۴ ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com رجوع کنند و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند.
در پیش ثبت نام این طرح هم مانند طرح های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی گردد اما بعد از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز کل مبلغ خودرو، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.



منبع:

1400/03/26
10:07:47
5.0 / 5
1064
تگهای خبر: اینترنت , بازرگانی , خودرو , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است