ابوالفضل شاه كرم درگذشت

ابوالفضل شاه كرم درگذشت ابوالفضل شاه کرم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز، دوشنبه 31 خرداد ماه دارفانی را وداع گفت.


سمانه شاه کرم، دختر این بازیگر در گفتگو با ایسنا درباره دلیل فوت او توضیح داد: حدود 20 روز پیش پدرم به علت مشکلات کلیه در بیمارستان بستری شد و در ادامه به علت تورم شدید در ناحیه شکم به آی سی یو منتقل شد. سپس به دلیل پارگی اثنی عشر تحت عمل جراحی قرار گرفت.
او افزود: پدرم چند روزی در آی سی یو بستری بود و بعد به بخش عمومی منتقل شد و همه چیز خوب پیش می رفت بود تا این که باردیگر تورم شکم آغاز و مشخص شد ریه اش آب آورده است و از روز سه شنبه هفته پیش بتدریج هوشیاری اش هم کم شد.
به قول او، این بازیگر صبح روز چهارشنبه باردیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت که به مراتب سخت تر از عمل قبلی بود. چونکه در این زمان تنها ده درصد ریه او کار می کرد و تنفسش با دستگاه انجام می شد.
این بازیگر امروز، دوشنبه 31 خرداد ماه حدود ساعت 6 بامداد دار فانی را وداع گفت.
سمانه شاه کرم درباره زمان خاکسپاری پدرش توضیح داد: احیانا خاکسپاری فردا صورت گیرد و ایشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد ولی فعلاً در پزشکی قانونی هستیم چونکه طبق اعلام بیمارستان، علت فوت پدر، ایست قلبی است اما این مورد باید در پزشکی قانونی تایید گردد.
ابوالفضل شاه کرم متولد سال 1334 بود که در بیشتر از 50 اثر نمایشی و چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی بازی کرد.
بازی در نمایش هایی همچون «کوچ»، «غربت»، «چشم در مقابل چشم»، «میلاد»، «شبی در حلبی آباد» و فیلمهای سینمایی «مارمولک»، «خرس»، «مهمان داریم» و هم مجموعه های تلویزیونی «امام علی»، «خاک سرخ»، «آشپزباشی» و... بخشی از کارنامه هنری این بازیگر است.







منبع:

1400/04/01
11:46:44
5.0 / 5
957
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است