نخستین تریلر كاملا هیدروژنی جهان رونمایی شد بعلاوه فیلم

نخستین تریلر كاملا هیدروژنی جهان رونمایی شد بعلاوه فیلم یک شرکت فرانسوی موفق به ساخت اولین پلت فرم تریلر ۱۰۰ درصد هیدروژنی جهان با بُرد ۸۰۰ کیلومتر و قابلیت حمل ۱۸ تا ۴۴ تن بار شده است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، شرکت فرانسوی "گاسین"(Gaussin) می خواهد نخستین نمونه از نسل جدید پلتفرم تریلرهای خویش را در اواسط سال ۲۰۲۱ عرضه نماید. این شرکت می گوید نخستین سیستم پیشران ۱۰۰ درصد هیدروژنی را برای تراکتورهای کلاس هشت و کامیون ها خواهد بود.
این پلت فرم که برای کامیون های کاملا برقی هم قابل استفاده می باشد، توسط باتری های شارژ سریع تأمین نیرو خواهد شد.
این شرکت در بیانیه خود اعلام نمود: "گاسین" نخستین "اسکیت بورد"- به مفهوم پلت فرم تریلر- جهان را برای کامیون ها و تراکتورهای کلاس هشت هیدروژنی یا تمام برقی و پیمایش های طولانی و همینطور مسافت های کوتاه عرضه می دهد. این یک پلت فرم همه کاره و ماژولار است که برای اهداف مختلف بازار طراحی شده است.
این شرکت ادعا می کند که پلت فرم جدید آن شامل عناصر اصلی مورد نیاز برای تولید نسل بعدی کامیون های جاده است، چونکه دولت ها در سرتاسر جهان درحال افزایش محدودیت ها ضد کامیون های سنتی هستند.
این پلت فرم شامل یک شاسی فوق سبک است که وزن آن ۴۰۰ کیلوگرم و کمتر از سایر شاسی های مشابه در بازار است. همینطور از مخازن هیدروژن، پیل های سوختی، موتورهای الکتریکی، محورها و سیستم تعلیق بهره می برد.
کامیون های برقی با استفاده از این پلت فرم با گزینه تعویض سریع سه دقیقه ای باتری تا ۴۰۰ کیلومتر برد خواهند داشت. در همین حال، کامیون های هیدروژنی با صرف ۲۰ دقیقه زمان برای سوخت گیری، توانایی رسیدن به برد ۸۰۰ کیلومتری را دارند.
طبق اعلام این شرکت، مشتریان همین سال جاری می توانند به این پلت فرم دسترسی داشته باشند و آنرا برای حمل بارهای ۱۸ تا ۴۴ تن مورد استفاده قرار دهند.
هیدروژن که هنوز هم بعنوان یک سوخت مناسب برای وسایل نقلیه تجاری بسیار مورد بحث است، می تواند جایگزین موتورهای سوخت سنتی شود.
این شرکت می خواهد نخستین نمونه های اولیه خویش را اواسط سال ۲۰۲۱ تولید نماید و شرکتی به نام "مایکرووست"(Microvast) هم بسته باتری های آنرا تهیه می کند.
"گاسین" در بیانیه خود آورده است: هدف اصلی این پلت فرم پاک، سرعت بخشیدن به انتقال به راهکارهای پاک و هوشمند برای حمل و نقل کالا است.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4


منبع:

1400/04/02
19:06:33
5.0 / 5
958
تگهای خبر: باتری , تولید , جهان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است