رباتی كه امور دفتری را منسوخ می كند

رباتی كه امور دفتری را منسوخ می كند شاه بلاگ: یك شركت مشغول ساخت یك سیستم رباتیك برای دیجتالی كردن كارهای دفتری است و درهمین راستا گوگل هم روی آن سرمایه گزاری نموده است.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از تلگراف، گوگل مشغول پشتیبانی از پروژه ساخت رباتی است كه كارهای دفتری در ادارات را به طور واقعی منسوخ می كند.
شركت Ripcord توسط یك مهندس سابق ناسا تاسیس شده و یك سیستم رباتیك برای دیجیتالی كردن كارهای دفتری ساخته است. در همین راستا گوگل ۲۵ میلیون دلار برای تولید این سیستم سرمایه گزاری نموده است.
این سیستم تركیبی از اسكنرهای رباتیك و هوش مصنوعی است كه هركاری از حذف گیره های كاغذ و اسكن تصاویر را تا تبدیل اتوماتیك آنها به متون قابل جستجو و آپلود در خدمت ابر را انجام می دهد.
ربات های این شركت می توانند هر چیزی از كارت های بیزینس گرفته تا نقشه های بزرگ معماری را اسكن كنند.
این شركت تاكنون ۷۴. ۵ میلیون دلار سرمایه جمع آوری كرده و می تواند ۸۰ درصد فرایندهای تبدیل(شامل كنترل كاغذها، برداشتن گیره كاغذ و عكسبرداری دیجیتال) را اتوماتیك انجام دهد. این ماشین هرگونه گیره ای از دسته های كاغذ را جدا می كند و آنها را به صورت تك تك روی یك كمربند نقاله برای اسكن شدن قرار می دهد. اسكن هر ورقه حدود یك ثانیه طول می كشد.
این شركت تصمیم دارد صدها نمونه از این دستگاه را در انباره ها به كار گیرد. یك ربات كامل Ripcord در یك تا دوساعت فرایند دیجیتالی شدن را تكمیل می كند.

1396/10/07
20:44:30
5.0 / 5
5050
تگهای خبر: جت , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است