برادر کجایی؟

برادر کجایی؟ به گزارش شاه بلاگ سیامک اطلسی، ایفاگر نقشِ مصطفی، برادر کوچک تر اسدالله با بازی محمدعلی کشاورز در سریال «پدرسالار»، ۱۵ ماه بعد از درگذشت هم بازی خود، چشم از جهان فروبست.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبر آنلاین، سیامک اطلسی که بامداد امروز (یکشنبه ۴ مهر) بر اثر مبتلا شدن به کرونا درگذشت، سال گذشته، در گفت وگویی با خبرآنلاین، خاطراتی از سریال «پدرسالار» با بازی محمدعلی کشاورز را بازگو کرده بود. این بازیگر در سریال «پدر سالار» با کارگردانی اکبر خواجویی، نقش مصطفی واعظیان، برادر اسدالله واعظیان (محمدعلی کشاورز) را ایفا می کرد.
سیامک اطلسی درباره رفاقت ماندگارِ گروه بازیگری سریال «پدرسالار» با محمدعلی کشاورز اظهار داشته بود: «ما پس از آن سریال بارها دور هم جمع شدیم و حتی در همین دو، سه سال گذشته که ایشان لگن شان شکسته و روی ویلچر بود هم ما به دیدنش می رفتیم.»
این بازیگر و دوبلور پیشکسوت با ذکر خاطره ای از یکی از این دیدارها اظهار داشت: «یک خاطره جالب از همین دیدارها دارم. در همه این سال ها هر وقت به دیدن آقای کشاورز می رفتیم، ایشان من را که می دید با روی خوش و خنده می اظهار داشت: برادر کجایی؟ چرا زحمت کشیدی؟ و با این تصویر خندان و مهربان در ذهن من ماندگار شده است.»
سیامک اطلسی، بازیگر، کارگردان، نویسنده و دوبلور پیشکسوت، در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. این بازیگر بر اثر مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ و عوارض این بیماری، امروز (یکشنبه چهارم مهر) چشم از جهان فروبست.
متن کامل گفتگو با مرحوم سیامک اطلسی را در خبرآنلاین بخوانید.
۵۷۲۴۵


منبع:

1400/07/05
14:30:25
5.0 / 5
597
تگهای خبر: آنلاین , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است