نگاهی بر سینمای چین میزبان کدام فیلم هاست؟

نگاهی بر سینمای چین میزبان کدام فیلم هاست؟ شاه بلاگ: اسامی فیلم های حاضر در دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» که از 24 تا 30 مهرماه برگزار می شود، اعلام گردید.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، اسامی ۷ فیلم حاضر در دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» که مقرر است به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت چین در ایران برگزار شود، اعلام گردید.
بدین ترتیب فیلم های «آواز ققنوس» اثر وو تیان مینگ، «آدم کش» به کارگردانی هو شایئو-شین، «من کسی هستم» ساخته یی تونگ شینگ، «بازگشت به خانه» و «سایه» اثر ژانگ ییمو، «پرواز با درنا» به کارگردانی لی رویجون و «آنیما» به کارگردانی چاو جینلینگ در این هفته نمایش داده می شوند.
دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس روابط سیاسی بین ایران و چین و با نمایش ۷ اثر از سینمای چین از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ بصورت فیزیکی و آنلاین اجرا شود.
در دومین دوره «نگاهی بر سینمای چین» خانه هنرمندان هر روز در سانس ۱۷ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان خواهد بود همین طور اکران آنلاین فیلم ها در این رویداد برعهده پلت فرم هاشور است که در روزهای برگزاری هر شب در ۲ سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۰ تا ۲۲ آثار نمایش داده خواهد شد.
نخستین دوره «نگاهی بر سینمای چین» در سه روز از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ۹۷ بصورت همزمان در چند شهر ایران انجام شد.





منبع:

1400/07/21
10:09:27
5.0 / 5
551
تگهای خبر: آنلاین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است