خبر و عکس از فیلمی درباره فاجعه منا

خبر و عکس از فیلمی درباره فاجعه منا به گزارش شاه بلاگ فیلم « ۲۴ سپتامبر» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم ابراهیم وند که به علت اعتراض خانواده شهید محسن کارگر قابل اکران نبود، با تغییر نام شهید با عنوان «حسین محمدی» مراحل بعد از تولید را پشت سر می گذارد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از روابط عمومی پروژه، این فیلم که محصول ۹۵-۱۳۹۴ است، روایتگر رویداد فاجعه بار ۲۴ سپتامبر حج است که خیلی از مردم ایران را داغدار کرد. سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این فیلم را عهده دار شده و بابک زرین آهنگسازی آنرا انجام می دهد.
در خلاصه داستان آمده است: این فیلم روایتگر مادری است که فرزندش راهی زیارت حج می شود و در همان زمان دو حادثه سقوط جرثقیل و حادثه منا اتفاق می افتد و فرزند این مادر در سانحه فاجعه منا شهید می شود و به موازات این قصه، داستان شهادت غضنفر رکن آبادی (سفیر سابق ایران در لبنان) و حسن دانش (قاری قرآن) هم روایت می شود.
امین زندگانی نقش یک قاری بین المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی را بازی می کند که همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک می گوید.
امین زندگانی، گلاره عباسی، آفرین عبیسی، مرحوم بهمن زرین پور، شهره لرستانی، مریم امیرجلالی، محمد ابراهیم وند و پرهام امینی در این فیلم بازی کرده اند.
دیگر عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: مریم ابراهیم وند، نویسنده: علی اکبر محلوجیان، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، صدابردار: بهروز معاونیان، گریمور: محمد قومی، تدوینگر: میثم مولایی، بازیگران:، آهنگساز: بابک زرین و خواننده: سالار عقیلی.






منبع:

1400/07/27
10:19:36
5.0 / 5
720
تگهای خبر: بین الملل , تولید , دانش , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است