‎نشستی برای لزوم قانون گرایی در سینمای ایران

‎نشستی برای لزوم قانون گرایی در سینمای ایران شاه بلاگ: ‎دومین نشست از سلسله نشست های«سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موزه سینما، 13 دی ماه انجام می شود.


‎به گزارش شاه بلاگ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، دومین نشست از این برنامه، با موضوع «لزوم قانون گرایی در سینمای ایران با نگاهی به کاستی های قوانین موجود و ارائه راهکارهای مناسب» با حضور سینماگران و کارشناسانی چون محمدرضا مصباح (تهیه کننده سینما)، مهدی کریمی (تهیه کننده سینما)، مهدی کوهیان (حقوقدان و تهیه کننده سینما)، دکتر وحید آگاه (حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، مصطفی محمودی (کارشناس و منتقد) و امین نوروزی (منتقد) برگزار می شود.
‎این سلسله نشست ها بمنظور واکاوی و تحلیل وضعیت سینِما، چالش ها و افق های پیش رو در امتداد ایجاد تحول در سینمای ایران با حضور کارشناسان، استادان و پژوهشگران سینما طراحی شده است.
این برنامه در طول دی ماه بصورت هفتگی پیش بینی شده و در بهمن ماه به سبب برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد.




منبع:

1400/10/12
22:42:34
5.0 / 5
717
تگهای خبر: پژوهش , دانش , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است