لباس جدید پادشاه باردیگر در تهران

لباس جدید پادشاه باردیگر در تهران به گزارش شاه بلاگ لادن نازی در دومین تجربه کارگردانی، نمایش «لباس جدید پادشاه» را برای سومین بار در تماشاخانه ˮسنگلجˮ روی صحنه می برد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از روابط عمومی، نمایش کمدی «لباس جدید پادشاه» به طراحی و کارگردانی لادن نازی و نویسندگی فرزاد فخری زاده با رویکرد طنز انتقادی با ترکیبی از تکنیک های بازیگری و تئاتر عروسکی از ۱۰ بهمن الی ۶ اسفندماه سالجاری در تماشاخانه سنگلج (قدیمی ترین تماشاخانه فعال شهر تهران) به روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش پس از تجربه اجرای آبان، آذر سال ۱۳۹۸ و فروردین ماه ۱۴۰۰ (با وجود اوج روزهای وضعیت قرمز کرونایی تهران) بعد از استقبال تماشاگران و منتقدان تئاتر و پس از پشت سر گذاشتن محدودیت ها و کارشکنی های بسیار، سرانجام برای بار سوم و وقفه ای ۹ ماهه اجرا می شود.
ایمان سلگی، میثاق آقامولایی، بهرام عباسی فرد، بهرام بهبهانی، علی قربان خانی، مهبد قناعت پیشه، فریده خزاعی، درسا علمی نژاد، فاطمه اشکانی، زینب همتی، بهاراحمدی، میرا امیرنسب، شهره فرخی و مبیناجمالی بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه هستند.
در خلاصه این نمایش که هرشب ساعت ۱۹ و در ایام پنجشنبه و جمعه در سانس فوق العاده ساعت ۱۷ هم به روی صحنه می رود آمده است: «در ایران قانون منع استعمال البسه خارجی توسط مجلس ملی تصویب شده است و هم زمان با تصویب این قانون احمد قاجار به انگلستان سفر کرده است.»
دیگر عوامل «لباس جدید پادشاه» عبارتند از: دستیارکارگردان و برنامه ریز: فریده خزاعی، طراح عروسک: لادن مهرانزاده، طراح حرکت: بهرام عباسی فر، طراح لباس: مهرناز عباسی، طراح صحنه: لادن نازی، گروه صحنه: بهرام عباسی فرد، محمدصباغی، طراح نور: میثم کحالی، آهنگساز: امیرسلامی، طراح و مسئول واحد گریم: کامبیزمومن خانی، مجریان گریم: کامبیزمومن خانی، سهیلاجوادی و....
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند با رفتن به سایت اینترنتی تیوال نسبت به خرید بلیت این نمایش که با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به روی صحنه می رود، اقدام نمایند.




منبع:

1400/11/07
11:08:30
5.0 / 5
867
تگهای خبر: اینترنت , خرید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است