روایتی از زندگی متفاوت دو گاوبان

روایتی از زندگی متفاوت دو گاوبان به گزارش شاه بلاگ مستند «گاوبان» ساخته مهدی معمارزاده زنجانی بعد از حدود یک سال فیلمبرداری آماده نمایش شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبر آنلاین، مستند «گاوبان» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی معمارزاده زنجانی روایتی گرم و صمیمی از زندگی دو گاوبان است که در دل طبیعت به دور از زندگی اجتماعی و شلوغی های شهر و روستا برای خود زندگی دیگری دارند. فیلمبرداری این مستند حدود یک سال در استان گیلان، شهرهای رشت و لنگرود و املش و روستای تابستان نشین و ارتفاعات ییلاقی این روستا انجام شده است. در خلاصه این مستند آمده است: بامداد را با دوشیدن شیر و شب را با جوشاندن شیر شروع می کنیم… عوامل ساخت مستند «گاوبان» عبارتند از:
کارگردان و تهیه کننده: مهدی معمارزاده زنجانی، گوینده متن: حسین قاسمی جامی، نویسنده متن و تحقیقات: مهدی معمارزاده زنجانی و حسین قاسمی جامی، فیلمبردار: امین قربانی نژاد، مجری طرح: حامد معمارزاده زنجانی، مدیر تولید: شهریار معمارزاده زنجانی، تدوین: امیرحسین سفلایی، صدابردار و صداگذار: عبدالله حدیدی، مشاور رسانه ای: مریم قربانی نیا، دستیار فیلمبردار: سید حسن سیدی، جانشین تهیه کننده: سید حسین سیدی، مشاور پروژه: عباس کیانی موحد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مصطفی کشگر، امور مالی: سحر فراشاه، حمل ونقل: رحمان کشمیری، عباس پرتویی وصال، تدارکات: علی سردارلو، مدیر صحنه: آیدا ذکایی، تهیه شده در موسسه سینمایی هاردا فیلم. ۵۸۵۸


منبع:

1400/11/30
11:13:27
5.0 / 5
759
تگهای خبر: آنلاین , تولید , جت , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است