نمایش فیلم های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین

نمایش فیلم های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین «جنایت بی دقت» در کنار سه فیلم بلند دیگر از شهرام مکری طی سه روز در نیویورک به نمایش درخواهند آمد و این کارگردان، جمعه ششم اسفند و شنبه هفتم اسفند در جلسه پرسش و پاسخ با تماشاگران این فیلم ها شرکت خواهدنمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «ماهی و گربه»، «اشکان، انگشتر مبارک و چند داستان دیگر» و «هجوم» در این آکادمی به نمایش درمی آیند. آکادمی فیلم و هنر بروکلین مرکزی است با قدمتی صدوپنجاه ساله که به خاطر معرفی و تمرکز بر آثار نوآور و مدرن معروف است.
در برنامه این ماه آکادمی هنر بروکلین، نمایش فیلم هایی چون «ماشین منو بران»، «مادران موازی»، «بدترین آدم دنیا» و «پیتزای شیرین بیان» آخرین ساخته «پل توماس اندرسون» در کنار مرور بر آثار شهرام مکری به چشم می خورد.
این مرکز در قسمتی از معرفی مکری آورده است: «شهرام مکری فیلمساز ایرانی، بیش از یک دهه است که درام ها و تریلرهای جذابی را در سینمای ایران ساخته است. فیلم های او که به خاطر فرم های بصری پیچیده و تقاطع های زمانی نامتعارفش شناخته می شود، تجربه های جدی با حس شوخ طبعی و احساسی اعجاب انگیز برای کار با قراردادهای ژانرهای آمریکایی است».
آکادمی فیلم و هنر بروکلین نخستین نمایش تازه ترین فیلم مکری را در نیویورک ارائه می دهد و در ادامه نوشته است: «جنایت بی دقت، جعبه معمایی اسرارآمیز، با تلفیقی از عباس کیارستمی و کریس مارکر است. این مجموعه همین طور شامل نمایش سه اثر قبلی مکری، همچون «ماهی و گربه» برنده جایزه ونیز است».




1400/12/04
10:05:24
5.0 / 5
648
تگهای خبر: مدرن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است