استاندار خوزستان:

حدود ۴۰۰ واحد زلزله زده اندیکا تا قبل عید آماده می شود

حدود ۴۰۰ واحد زلزله زده اندیکا تا قبل عید آماده می شود خوزستان استاندار خوزستان اظهار داشت: حدود ۴۰۰ واحد مسکونی از واحدهایی که تخریب شده بود تا پیش از عید آماده می شود و اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه تحویل می گیرند قرار داده می شود.



صادق خلیلیان امروز، ۱۲ اسفند بعد از بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا اظهار نمود: لازم بود سفری به منطقه زلزله زده اندیکا داشته باشیم و از نزدیک پیشرفت کارها را ببینیم. خوشبختانه پیشرفت کارها سرعت داشته و بر مبنای آنجه که بنیاد مسکن اقدام نموده حدود ۴۰۰ واحد مسکونی از واحدهایی که تخریب شده بود تا پیش از عید آماده می شود و اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه تحویل می گیرند قرار داده می شود.

به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد در ارتباط با عدم همکاری بعضی از بانکها مانند بانک سپه برای اعطای تسهیلاتی است که هیأت دولت تصویب کرده است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: پیشرفت هایی که داریم ناشی از همکاری بانکها است و جاهایی که بنیاد مسکن یا بسیج سازندگی برای ساخت مسکن و ساخت جایگاه های دام موفق نشده است، جاهایی است که بانکها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

خلیلیان خاطرنشان کرد: در مجموع، اقدامات خوبی انجام شده است و دو راه اصلی عشایری بازسازی شدند که زیرسازی آنها انجام شده و به مرحله آسفالت رسیده اند.

وی بیان نمود: اقدامات خوب و ماندگاری در منطقه انجام شده که ان شالله امیدوار هستم با حضوری که مسئولین دارند و پیگیری هایی که می شود بتوانیم بر مبنای آنچه که برنامه ریزی شده، این منطقه را بازسازی نماییم.

استاندار خوزستان افزود: اقداماتی که در منطقه اندیکا در حال انجام می باشد، اقداماتی اساسی و زیرساختی هستند که به صورتی پایدار منطقه را از محرومیت خارج می کنند.




1400/12/13
23:24:05
5.0 / 5
368
تگهای خبر: پیشرفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است