مبادرت به خودسوزی در بم

مبادرت به خودسوزی در بم به گزارش شاه بلاگ فردی میانسال مبادرت به خودسوزی و دیگرسوزی در اتاق رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(صمت) شهرستان بم کرد که فرد مذکور زنده مانده در بیمارستان بستری شده است.


علیرضا پشتیبان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا درباره علت این اقدام با ارائه توضیحاتی اضافه کرد: این فرد شاکی خصوصی داشته و تنها برای تشکیل پرونده به اداره تعزیرات معرفی شده بود؛ همینطور هیچ بازرسی از سمت این اداره تابحال درباره وی صورت نگرفته بود.
وی تشریح کرد: آذرماه سال قبل شخصی به این اداره بعنوان شاکی رجوع و بیان کرد که برای ساخت یک عدد خلاطه (ابزاری در ساخت وساز) به شخصی مراجعه نموده اما دستگاه خراب شده و شخص هم آنرا تعمیر نمی نماید.
پشتیبان اظهارداشت: شاکی که به اداره مراجعه نموده بود شکایتی نوشت و سپس شخص مقابل برای توضیحات بیشتر به اداره خوانده شد؛ وقتی در مقام رئیس اداره با شاکی و متخلف صحبت کردم مقرر شد سازنده دستگاه با ضمانت بنده دستگاه را طبق گارانتی که داشته درست کند و تحویل فرد شاکی دهد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: پس از گذشت چندماه اواخر هفته گذشته فرد شاکی مجدد به این اداره رجوع و اعلام نمود که طرف مقابل برای تعمیر دستگاه اقدامی نکرده است و همینطور جواب تلفن بازرسان اداره را هم نداده بود.
پشتیبان افزود: پس از کش و قوس های فراوان در نهایت متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که بامداد امروز شنبه به اداره صنعت، معدن و تجارت بم آمد؛ وقتی شخص متخلف به اداره مراجعه نمود اعلام گردید که باید به تعزیرات رجوع کند.
رییس اداره صمت بم تاکیدکرد: شخص متخلف تهدید کرد که خودش را آتش می زند و از اداره خارج شد اما یکساعت بعد مجدد با در دست داشتن تینر به اداره آمد و تینر را به روی خودش و من ریخت.
وی خاطرنشان کرد: من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم اما به علت این که قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان او، من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از اداره هم آتش گرفت.
پشتیبان توضیح داد: همکارانم توانستند با کپسول آتش نشانی ساختمان اداره و آتشی که روی تن من بود را خاموش کنند اما فرد متخلف با شعله های آتش به بیرون فرار کرد.
به گفته وی، مردم بیرون از اداره با پتو آتش روی بدن شخص را خاموش کردند و پلیس نیروی انتظامی و اورژانس هم شخص را به بیمارستان منتقل کردند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بم اضافه کرد: این شخص شاکی خصوصی داشته که چندین ماه قبل به اداره اعلام نموده و حتی ما بازرسی هم از تجهیزات این شخص نداشتیم و تنها به تعزیرات و تشکیل پرونده معرفی شده بود.
وی اظهار داشت: دست و گوش سمت راست و موهای سرم در آتش سوخته و یکی از کارمندان این اداره هم ۲۰ درصد گرفتار سوختگی شده و یکی از همکاران دیگر دستش کامل آبله زده است.
به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا همزمان با مبادرت به خودسوزی این فرد در محل اتاق رئیس اداره صمت، این مسئول و ۲ کارمند دیگر هم گرفتار سوختگی سطحی تا حد ۲۰ درصد شده اند و فرد متخلف که مبادرت به خودسوزی و دیگر سوزی کرده هم برپایه گزارش منابع پزشکی با ۴۵ درصد سوختگی زنده و در بیمارستان زنده و تحت مداواست.
شهرستان بم در ۱۹۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.


1401/03/07
22:40:08
5.0 / 5
650
تگهای خبر: دستگاه , صنعت , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است