اطلاعیه سازمان فاوا درباره اختلال در سامانه های شهرداری تهران

اطلاعیه سازمان فاوا درباره اختلال در سامانه های شهرداری تهران به گزارش شاه بلاگ سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای به دنبال اختلال در سامانه های این نهاد اعلام نمود: سازمان فاوای شهرداری با همکاری نهادهای مسئول درحال بررسی ابعاد مبحث و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، در متن اطلاعیه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران آمده است: به استحضار شهروندان تهرانی می رساند، ظهر امروز ۱۲ خرداد، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه ی اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.
«فرآیند رفع این اختلال محدود، به سرعت به انجام رسید و هم اکنون سامانه های خدمت رسانی شهرداری تهران جهت بررسی های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، به طور موقت از دسترس خارج شده است.»
در این اطلاعیه تاکید شده است: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول درحال بررسی ابعاد مبحث و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است. ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آنها، بعد از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع رسانی خواهد شد.



منبع:

1401/03/12
23:43:17
5.0 / 5
528
تگهای خبر: خدمات , فناوری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است