انفجار مرگبار یک مکانیکی در یوسف آباد تهران

انفجار مرگبار یک مکانیکی در یوسف آباد تهران تهران_ ایرنا_ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن درپی انفجار سواری پژو ۲۰۷ در یک مکانیکی واقع در یوسف آباد اطلاع داد.


سید جلال ملکی عصر یکشنبه ضمن اشاره به حادثه انفجار یک مغازه مکانیکی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۳: ۴۵ امروز این حادثه در خیابان جهان آرا یوسف آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه رسیدند.
وی اضافه کرد: در یک ساختمان دو طبقه مسکونی که در طبقه همکف آن پارکینگ بوده و تبدیل به یک مغازه مکانیکی شده بود بدلایل نامشخص یک خودرو سواری پژو ۲۰۷ گرفتار انفجار شد.
وی با اشاره به اینکه این انفجار منجر به شعله وری شد، اظهار داشت: شدت انفجار بخشی از دیوارهای این ساختمان را تخریب و شعله های آتش درحال سرایت به قسمت مسکونی ساختمان بود.
ملکی با اشاره به اینکه دو نفر مرد در داخل این مکانیکی حضور داشتند، اظهار داشت: یک نفر بدلیل سوختگی شدید جان باخت و نفر دوم هم بدلیل سوختگی نسبتا شدید روانه بیمارستان شد.
به گفته وی، آتش نشانان بعد از لحظاتی موفق شدند این حادثه را مهار کنند و علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.


منبع:

1401/03/16
08:37:07
5.0 / 5
461
تگهای خبر: جهان , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است