وزیر کار بعنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور وارد شهرستان کیار شد

وزیر کار بعنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور وارد شهرستان کیار شد به گزارش شاه بلاگ ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور  در مسافرت به استان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به مقام شهدای شهرستان کیار ادای احترام کرد و بعد از آن با خانواده شهید دانش آموز جمال گرگیان دیدار نمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الله عبدالملکی در جریان سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری با عنوان نماینده تام الاختیار آیت الله سید ابراهیم رییسی به شهرستان کیار سفر کرده است تا از نزدیک مسائل و مشکلات و نیازمندی های این شهرستان را مورد برررسی قرار دهد.
دیدار از واحدهای تولیدی، دیدار مردمی و حضور در جلسات با حضور فعالان اقتصادی و اجتماعی از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری است.
به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، از روز گذشته برخی از معاونان وزرا به ‎عنوان نمایندگان تام ‎الاختیار رئیس جمهور در شهرستان های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.
در بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره برداری از طرح های توسعه ای چهارمحال و بختیاری تصویب می شود.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرستان کیار در ۳۵کیلومتری مرکز استان قرار دارد.




منبع:

1401/03/19
12:26:03
5.0 / 5
426
تگهای خبر: توسعه , تولید , جت , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است