تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

انتقادات مردم نشانه امیدشان به حل مشکلات در دولت سیزدهم است

انتقادات مردم نشانه امیدشان به حل مشکلات در دولت سیزدهم است تولیت آستان حضرت معصومه(س) با تاکید بر این که انتقادات مردم نشانه امیدشان به حل مشکلات در دولت سیزدهم است، اظهار داشت: امیدواریم که مشکلات کشور با همراهی مردم و همکاری مسئولان برطرف شود و ما هم همراه مسئولانی هستیم که دغدغه مردم را دارند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، بیان داشت: دیدار با مردم و حضور در استانها کار ارزشمندی است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.
وی اضافه کرد: عنایت و توجه مردم به شما مسئولان از باب این است که امید دارند که درد آنان را می دانید و در حدی که مقدورتان است آمده اید این دردها را برطرف کنید.
دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از با اهمیت ترین برنامه های سفر رئیس قوه قضاییه به استان قم است.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال قبل تا حالا بصورت رسمی و در صدر هیات عالی قضایی به استانهای ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان سفر کرده است و سفر به قم، هفتمین سفر رسمی وی شمرده می شود.

1401/03/26
10:36:20
5.0 / 5
434
تگهای خبر: جت , دستگاه , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است