در قالب تفاهم نامه كمیته امداد و بنیاد ملی نخبگان مطرح شد؛

شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد

شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد قائم مقام کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی از برنامه این نهاد برای کشف استعدادها و ظرفیت های نخبگی در بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد آگاهی داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از کمیته امداد امام خمینی مصطفی خاکسار، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: موضوع این تفاهم نامه، توسعه زمینه های همکاری نخبگان در ارائه راهکارهای هوشمندانه برای رفع فقر و محرومیت با محوریت استعدادیابی و کشف نخبگان در بین دانش آموزان و دانشجویان جامعه هدف امداد و نیازمندان در نظر گرفته شده است.
وی به ضرورت مشارکت نخبگان برای حل مسئله فقر در کشور اصرار کرد و اضافه کرد: باید زمینه مشارکت فعالانه نخبگان در ارائه راهکارهای خلاقانه و موثر در زمینه محرومیت زدایی فراهم گردد.
قائم مقام کمیته امداد با اشاره به وجود ۷۰۰ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد گفت: کشف استعدادها و ظرفیت های نخبگی در بین دانش آموزان تحت پشتیبانی از موضوعات این تفاهم نامه است.
خاکسار تسهیل در بکارگیری دانشجویان مستعد و نخبه مورد حمایت در شرکت های دانش بنیان را خواهان شد و اشاره کرد: کمیته امداد در قالب این تفاهم نامه، نخبگان و استعدادهای برتر جامعه هدف را برای دریافت تسهیلات حمایتی به بنیاد ملی نخبگان معرفی می کند.

1401/05/18
23:16:01
5.0 / 5
703
تگهای خبر: توسعه , دانش , دانش بنیان , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است