ربات شرکت نایک برای افزایش عمر کفش ها

ربات شرکت نایک برای افزایش عمر کفش ها به گزارش شاه بلاگ، شرکت نایک رباتی را عرضه کرده است که می تواند با پاک کردن و تعمیر کفش ها، عمر آنها را افزایش دهد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، همه ما امکان دارد یک جفت کفش در کمد لباس خود داشته باشیم که با از دست دادن آنها ناراحت می شویم.

اکنون، جدید ترین نوآوری نایک (Nike) می تواند به افزایش عمر کفش های مورد علاقه شما کمک نماید. این غول حوزه مد، از ربات جدیدی به نام B.I.L.L رونمایی کرده که برای تمیز کردن و تعمیر کفش ها طراحی شده است.



"مورفی راینهرتز" (Murphy-Reinhertz)، سرپرست این پروژه اظهار داشت: مبحث اینست که حفظ یک محصول قدیمی، کاملا شخصی است. مردم برای مراقبت از کفش های مورد علاقه، تمام تلاش خویش را می کنند. تعمیر یک محصول، راهی برای افزایش خاطره ما با آن است. حالا B.I.L.L را بعنوان وسیله ای برای انجام دادن این کار می بینیم.

ربات B.I.L.L، یک سیستم رباتیک است که از محصولات پاک کننده مبتنی بر آب و برچسب های پلی استر بازیافت شده استفاده می نماید تا زندگی جدیدی را به کفش های قدیمی ببخشد. این ربات هم اکنون می تواند عمر کفش های محبوب نایک معروف به Air Force 1s، Air Jordan 1s، Space Hippie 01s و Nike Dunks را افزایش دهد.

مشتریان می توانند از این ربات در فروشگاه "شهر نایک لندن" (London Nike Town) بازدید کنند؛ جایی که کفش های نایک در دستگاه گذاشته می شوند.

این ربات ابتدا یک مدل دیجیتالی سه بعدی را از کفش به وجود می آورد تا به شناسایی دقیق کفش هایی بپردازد که به تمیز کردن رویه، دیواره های کناری و زیره نیاز دارند. سپس، B.I.L.L. دست به کار می شود و فرایند تمیز کردن عمیق را به سبک کارواش، با بهره گیری از محصولات پاک کننده، آب و برس های چرخشی آغاز می کند.


نایک در اطلاعیه ای توضیح داد: خوانش های دیجیتالی پیشرفته به B.I.L.L کمک می کنند که از دقت رباتیک برای مراقبت از نقاطی استفاده نماید که کفش شما بیشتر به آن نیاز دارد.
هنگامی که کفش ها زیبا و تمیز شدند، مشتریان می توانند برچسب هایی را برای ترمیم قسمت های ساییده شده رویه کفش خود انتخاب کنند. در نهایت، یک آستر جدید و توری های ساخته شده از مواد بازیافتی به آن اضافه می شوند. برپایه اعلام نایک، کل این فرایند حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد و برای خریداران کاملا مجانی است.



راینهرتز اظهار داشت: ربات ها می توانند کارهایی را انجام دهند که انجام دادن آنها با دست دشوار است. وقتی از سیستم رباتیک بعنوان بخشی از فناوری بازیافت استفاده می نماییم، می خواهیم این خدمات شخصی هم باشند.

این سرویس در سرتاسر سپتامبر در شهر نایک لندن در دسترس خواهد بود تا اینکه نایک تصمیم بگیرد آیا آنرا در فروشگاه های دیگر خود در سرتاسر جهان عرضه نماید یا خیر.

در ادامه بیانیه نایک آمده است: ربات B.I.L.L آزمایشی با یک هدف خاص است. نایک آینده ای را تصور می کند که در آن، محصولات با هدف استفاده مجدد، بازسازی و کشف بعنوان چیزی جدید ساخته می شوند.





1401/06/25
10:28:09
5.0 / 5
419
تگهای خبر: پیشرفت , جهان , خدمات , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است