احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خودرو در پایتخت

احتکار ۲۰ میلیاردی لوازم خودرو در پایتخت به گزارش شاه بلاگ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار دپوی ۲۰ میلیاردریال لوازم مصرفی خودرو اطلاع داد.


به گزارش عصر سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح این خبر، بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در جهت مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، محل انبار دپو حاوی موتور صنعتی، شیشه شوی، چسب ولاستیک سبک احتکار شده را شناسایی نمودند.
وی اضافه کرد: ماموران بعد از هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار مقادیر فراوانی انواع روغن موتور، روغن ترمز، چسب، شیشه شوی و لاستیک سبک که طبق استعلام از کارشناسان سازمان صنعت ومعدن در سامانه " ثبت تجارت" ثبت نشده بود کشف کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران ضمن اشاره به این که با دستور قضایی مالک اموال دستگیر و انبار مربوط پلمب شده بیان داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲۰ میلیاردریال اعلام و متهم بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شد.
سرهنگ بهرامی با تکیه بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکارکالا و سرمایه های ملی تصریح کرد: پدیده احتکار و قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایبم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به حساب می آید.
دستگیری زورگیران پیش از ارتکاب جرم
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیرانی که درحال پرسه زنی برای یافتن سوژه بودند، اطلاع داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: به دنبال فعال سازی واحدهای گشتی در سطح شهر به منظور جلوگیری از وقوع جرم در محدوده کلانتری نازی آباد، ماموران به ۲ نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که به صورت بی هدف درحال پرسه زنی و زاغ زنی در خیابان بودند، مشکوک و جهت بررسی مبحث متهمان را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: ماموران با بازرسی بدنی که ماموران از متهمان انجام دادند یک قبضه سلاح سرد (قمه) به طول ۵۰ سانتی متر کشف کردند.
جانشن پلیس پیشگیری تهران افزود: در یک عملیات منسجم پلیسی هر دو فرد که جز افراد سابقه دار و تحت نظر بودند پیش از انجام هر گونه جرمی دستگیر شدند.
سرهنگ طرهانی ضمن اشاره به این که این دو فرد قبلا هم سابقه زور گیری داشته اند، اضافه کرد: برای این افراد پس ازانتقال به کلانتری پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

1401/06/29
22:20:41
5.0 / 5
414
تگهای خبر: امنیت , خودرو , صنعت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است