توسط یك شركت ژاپنی؛

لباسی هوشمند برای مبتلایان آلزایمر

لباسی هوشمند برای مبتلایان آلزایمر به گزارش شاه بلاگ یك شركت ژاپنی لباس های راحتی هوشمندی برای مبتلایان به فراموشی تولید كرده كه با سنسورهای مختلف علائم حیاتی او را رصد می كنند و هنگام حركت بیمار به متخصصان اخطار می دهند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از انگجت، شركت Xenoma (تولید كننده پارچه های هوشمند) به دنبال راهی برای یكپارچه كردن فناوری با زندگی انسان است. در همین راستا این شركت ژاپنی در نمایشگاه محصولات الكترونیكی مصرفی از پیژامه های هوشمند برای بیمارستان ها رونمایی نمود. این لباس به خصوص برای بیماران مبتلا به فراموشی مناسب می باشد و می تواند به صورت خودكار از آنها مراقبت كند.
بلوز و شلوار راحتی هر دو مجهز به حسگرهایی هستند كه اطلاعات خاصی را جمع آوری می كنند. همینطور مدارهایی در بخش لگن و پاهای لباس نصب شده كه حركت فرد را رصد می كنند. ازاین رو افراد متخصص متوجه می شوند بیمار چه زمان حركت می كند.
فناوری بلیز هم برای رصد علائم حیاتی مانند تنفس طراحی شده است. یكی از جالبترین نوآوری های این گجت پوشیدنی سنسورهای پارچه ای هستند. این حسگرها برای برقراری ارتباط با پوست نیازمند ژل یا مایع نیستند.
شركت تولید كننده ادعا می كند می توان این لباس ها را شست و ۱۰۰ بار بهره برد.
 

1396/10/18
15:46:53
5.0 / 5
5466
تگهای خبر: تولید , جت , فناوری , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است