حضور دانش بنیان های خلاق ایرانی در بزرگ ترین رویداد انیمیشن دنیا

حضور دانش بنیان های خلاق ایرانی در بزرگ ترین رویداد انیمیشن دنیا شاه بلاگ: دانش بنیان های ایرانی در قالب هیاتی متشکل از 10 شرکت خلاق و نوآور در رویداد میپ کام، بزرگ ترین رویداد انیمیشن و فیلم دنیا حضور بهم رساندند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این رویداد بین المللی، استقبال شایان توجهی از خدمات صادراتی حوزه تولید محتوای ایرانی انجام شده و در آینده نزدیک شاهد چند قرارداد همکاری میان شرکت های ایرانی و خارجی خواهیم بود.
این رویداد، جزو با اقبال ترین دوره های برگزاری رویداد میپ کام پس از دوران رونا است و در کنار ایران، چین، کره جنوبی و ترکیه هم حضور پررنگی در این دوره داشتند.
میپ کام فرانسه، بزرگ ترین گردهمایی جهان در عرصه محتوای رسانه ای است. این رویداد که سالانه برگزار می شود، میزبان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شبکه های تلویزیونی، شبکه های پخش خانگی، سرمایه گذاران و ناشران جهان رسانه است. میپ کام فرانسه امسال ۱۶ تا ۱۹ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲) اجرا شد.
شرکت های مختلف از ۱۰۰ کشور دنیا در میپ کام فرانسه شرکت داشتند. این شرکتها بوسیله میپ کام به جذب سرمایه گذار برای تولید محصولات خود پرداختند و قراردادهای مهم این حوزه به امضا رسید. شبکه سازی، مذاکرات تجاری و دریافت پروژه های بزرگ از دیگر فعالیت شرکتها در میپ کام فرانسه بود.


منبع:

1402/07/30
13:26:23
5.0 / 5
258
تگهای خبر: بین الملل , تولید , جهان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است