از سوی ستاد علوم و فناوری شناختی صورت می گیرد؛

پشتیبانی از طرح تجمیع رساله ها و رساله های همراستا

پشتیبانی از طرح تجمیع رساله ها و رساله های همراستا به گزارش شاه بلاگ، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از طرح های تجمیع رساله ها و رساله های همراستا (پویا) حمایت می کند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد علوم شناختی در جهت سیاست های خود می کوشد با پشتیبانی از طرح های پژوهشی، زمینه ترویج دانش، تولید فناوری و خدمات شناختی را در سطح کشور فراهم و انگیزه فعالیتهای علمی و تحقیقاتی در حوزه های علوم و فن آوری های شناختی گسترش دهد.
طرح های پویا شامل تلفیقی از حداقل دو رساله (کارشناسی ارشد/ دکتری) است که باید در جهت اهداف پژوهشی، توسعه فناوری و یا خدمات شناختی و در قالب اولویت های ستاد قرار داشته و دستاورد یکپارچه ای را دنبال کنند.
طرح های پژوهشی و توسعه فناوری، خصوصاً در حوزه علوم پایه، مشروط به مشخص بودن فازهای بعدی طرح برای رفع نیازهای جامعه و توسعه اقتصاد دانش بنیان مورد بررسی قرار میگیرند. بعلاوه برای تشویق محققان، به منظور ترکیب رساله ها در چارچوب طرح تحقیقاتی، میزان پشتیبانی از طرح های پویا تا سقف یک و نیم میلیاردریال افزایش پیدا کرده است.
ثبت طرح تحقیقاتی پویا (تجمیع رساله ها و رساله های همراستا) در تمام طول سال امکان پذیر است.
در این راستا از تمام محققان حوزه علوم و فناوری های شناختی دعوت می شود با عنایت به "فایل راهنمای ثبت طرح تحقیقاتی تجمیع پایاننامهها و رسالههای همراستا (پویا)" در وبسایت ستاد (www.cogc.ir)، فرم پیشنهاد طرح را دریافت و تکمیل و از راه کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری کنند.


منبع:

1402/08/30
08:02:32
5.0 / 5
256
تگهای خبر: پژوهش , توسعه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است