در واكنش به اقدام مجدد آمریكا در وتوی قطعنامه شورای امنیت

کنعانی: آمریکا بار دیگر ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است

کنعانی: آمریکا بار دیگر ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است به گزارش شاه بلاگ، سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام مجدد آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد غزه واکنش نشان داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در وتوی مجدد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف برقراری آتش بس فوری انسان دوستانه در غزه، تصریح کرد: دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بخصوص زنان و کودکان و تخریب زیرساخت های حیاتی در غزه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: از آغاز تهاجم وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی ضد غزه، رژیم آمریکا به کرات همپیمانی و همراهی خود با رژیم آپارتاید اسرائیل در ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی ضد ملت فلسطین را به اثبات رسانده است.
وی ادامه داد: مقامات کنونی ایالات متحده آمریکا که در لباسی از تزویر و ریاکاری برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند، در هفته گذشته دویستمین محموله کمک های تسلیحاتی و نظامی خویش را به دست ارتش کودک کش اسرائیل رساندند و در بیشتر از دو ماه گذشته، از هیچ گونه حمایت نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، رسانه ای از جنایات وحشیانه رژیم صهیوتیستی ضد مردم بی دفاع فلسطین در نوار فزه و کرانه باختری فروگذار نکرده اند.
کنعانی اظهار داشت: تردیدی نیست که دولت آمریکا در کشتار بیرحمانه قریب به ۱۸ هزار غیر نظامی که حدود ۸ هزار نفر از آنان کودکان مظلوم هستند، شریک جرم بوده و بطور قطع تبعات هر گونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه رژیم آمریکا و اسراییل غاصب است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد که میراث سیاست های ضدبشری و نژادپرستانه مقامات ایالات متحده برای آیندگان این کشور جز شرمساری و بی آبرویی نخواهد بود.



1402/09/18
11:01:03
5.0 / 5
266
تگهای خبر: امنیت , دستگاه , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است