نمایش تصاویری در پشتیبانی از طوفان الاقصی در نمایشگرهای تبلیغاتی در تل آویو

نمایش تصاویری در پشتیبانی از طوفان الاقصی در نمایشگرهای تبلیغاتی در تل آویو به گزارش شاه بلاگ، رسانه های عبری زبان اعلام نمودند هکرهای حامی فلسطین با نفوذ به سامانه پخش نمایشگرهای تبلیغاتی رژیم صهیونیستی در تل آویو تصاویری را در پشتیبانی از طوفان الاقصی منتشر نمودند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که هکرهای ترک تبار حامی فلسطینیان موفق به نفوذ به سامانه پخش نمایشگرهای تبلیغاتی در تل آویو شدند و تصاویری در مورد حمله عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و عبارت های تهدیدآمیز روی صفحه های نمایشگر منتشر نمودند.
طبق نوشته این روزنامه، در سامانه پخش نمایشگرهای تبلیغاتی شرکت صهیونیستی «Life» پیام های تهدیدآمیزی به زبان عبری منتشر گردید که به نظر می رسید که توسط هکرهای ترک تبار نوشته شده باشد.
این درحالیست که طرف ترکی هیچ واکنشی تابحال نسبت به آن نشان نداده است.
هکرها در پیام خود نوشته بودند: « همه شما قاتل و تروریست هستید، شما ترسو هستید و شما مسئول خون صدها کودک بی گناه هستید. حتی در سینما هم از ما در امان نخواهید ماند. همگی شما را نابود خواهیم کرد و مانع دسترسی شما به اینترنت و خدمات بانکی خواهیم شد.»
این روزنامه عبری زبان گزارش داد که هم اکنون پلیس درحال تحقیق درباره ابهامات در ارتباط با این رخداد و حذف تصاویر و پیام های انتشار یافته روی صفحات نمایشگر است.
مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غزه» شروع کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه ای» ادعایی آن ارزیابی می کنند. این عملیات سبب آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزها از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و بعد از وقفه یک هفته ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.



1402/11/05
13:44:38
5.0 / 5
548
تگهای خبر: اینترنت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است