رییس جمهور چك:

ترامپ می تواند با پوتین توافق کند

ترامپ می تواند با پوتین توافق کند شاه بلاگ: رییس جمهور چک از اعضای اروپایی ائتلاف ناتو خواست تا برای بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید و تغییرات متعاقب استراتژی واشنگتن در قبال قاره اروپا آماده شوند و رییس جمهور سابق آمریکا شخصی است که می تواند با رییس جمهور روسیه توافق کند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «پیتر پاول» رییس جمهور چک طی مصاحبه ای با یکی از ایستگاه های رادیو این کشور اشاره کرد: اگر این چهره پیشتاز جمهوری خواه (ترامپ) در انتخابات ریاست جمهور ایالات متحده پیروز شود، با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه توافق خواهدنمود.
بر اساس گزارش راشا تودی، رییس جمهور چک اظهار داشت: البته هیچ چیزی روابط ترانس آتلانتیک را مختل نمی کند اما باید بطور واقع بینانه این قضیه را قبول کرد که نگاه دونالد ترامپ به برخی از مسائل متفاوت می باشد. اگر ترامپ مشروعا انتخاب شود، احترام به تصمیم رای دهندگان آمریکایی لازمست، اما باید برای آن آماده شویم برای اینکه اساسا پیامدهایی بدنبال خواهد داشت.
بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواهان در ایالت های آیووا و نیوهمپشایر، انتظار می رود که او نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ باشد و با «جو بایدن» رییس جمهور فعلی آمریکا رقابت کند. او بارها در کارزارهای انتخاباتی خود ادعا کرده که اگر رییس جمهور ایالات متحده شود، در عرض ۲۴ ساعت به جنگ اوکراین خاتمه خواهد داد و کمک های ارسالی به این کشور را قطع می کند.




منبع:

1402/11/10
14:02:37
5.0 / 5
269
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است