سناتور آمریكایی:

روسیه باید بعنوان کشور حامی تروریسم معرفی شود

روسیه باید بعنوان کشور حامی تروریسم معرفی شود به گزارش شاه بلاگ، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا ضمن اشاره به مرگ «الکسی ناوالنی» منتقد اصلی کرملین در زندان روسیه گفت باید این کشور تحت قوانین آمریکا «کشور حامی تروریسم» معرفی شود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، الکسی ناوالنی در سال ۲۰۲۱ به علت حمایت مالی و تحریک افراط گرایی در روسیه به زندان افتاد و رسانه های این کشور روز جمعه از درگذشت این معترض ضد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خبر دادند. وزارت امور خارجه روسیه در ارتباط با دخالت های غربی در این مورد اظهار داشت: «واکنش های غربی باردیگر تزویر، بدبینی و نبود اصول مشخص آنها را نشان داد.»
سناتور لیندسی گراهام طی مصاحبه ای با برنامه «فیس دِ نیشن» از تلویزیون سی بی اس بیان نمود: بیایید روسیه را تحت عنوان قوانین آمریکا، کشور حامی تروریسم معرفی نماییم. بیایید آنها را مجبور نماییم تا بهای قتل ناوالنی را بپردازند.
او که ادعا می کند این مورد را پیش تر با دو سناتور دموکرات در میان گذاشته، اضافه کرد: رئیس جمهور بایدن به پوتین گفته بود که اگر اتفاقی برای ناوالنی بیفتد، رئیس جمهور روسیه بهای آنرا خواهد پرداخت. رئیس جمهور بایدن، من با شما موافق هستم؛ بهایی که روسیه باید بپردازد، معرفی کردن آن بعنوان کشور حامی تروریسم است.
درحال تکمیل...



منبع:

1402/11/30
09:26:56
5.0 / 5
252
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است