رژیم صهیونیستی چادر خبرنگاران در دیرالبلح را هدف قرار داد

رژیم صهیونیستی چادر خبرنگاران در دیرالبلح را هدف قرار داد شاه بلاگ: منابع فلسطینی از زخمی شدن برخی از خبرنگاران در حمله رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شهداءالاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر دادند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، منابع فلسطینی اعلام نمودند رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) چادرهای خبرنگاران و آوارگان را در اطراف بیمارستان شهداء الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بمباران کرد که به شهادت چهار تن و زخمی شدن ۱۷ تن دیگر منجر گردید.
به قول این منابع برخی از خبرنگاران هم در این حمله زخمی شدند.
به نقل از خبرگزاری شهاب، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه در اینباره اعلام نمود: ارتش رژیم اشغالگر با بمباران چادرهای خبرنگاران و آوارگان در محوطه بیمارستان شهداءالاقصی مرتکب کشتار دیگری شد. ما این کشتار جدید را محکوم می نماییم و از تمام سازمان های بین المللی و منطقه ای می خواهیم این جنایت را محکوم کنند.
این دفتر اعلام نمود: ما آمریکا و رژیم اشغالگر و جامعه بین المللی را مسئول این جنایت می دانیم به این علت که از اشغالگران حمایت نظامی و سیاسی به عمل می آورند و به رژیم اشغالگر برای ادامه نسل کشی در غزه چراغ سبز نشان می دهند. ما از سازمان های بین المللی و تمام کشورهای آزاده جهان می خواهیم بر رژیم اشغالگر برای توقف این جنگ فشار بیاورند و از بیمارستان ها در مقابل جنایت های اشغالگران حمایت کنند.



منبع:

1403/01/12
15:02:24
5.0 / 5
165
تگهای خبر: بین الملل , جهان , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است